Ja nouja oud en nieuw vind ik niet erg,maar wel kerst haha! Maargoed als ik dan in NL zou zijn met kerst zou ik ook verdrietig zijn om hem te moeten missen.. En nu zal ik mijn famillie moeten missen haha heel raar! Oud en nieuw kijk ik wel echt naar uit om daar te vieren haha
Ja maar je ken natuurlijk ook keer gezellig hurghada komen C_esther haha!
Daisy_tanja ga je bij hem logeren in januari?
x_ankieee
Geplaatst: 27-10-12 17:16
Wij zijn nu 7x in egypte geweest, eigenlijk altijd in dezelfde ongeving vooral voor het duiken. Eerste keer in Sharm el Sjeik, geen idee hoe het resort heette. Verder nog een keer in Hurghada, maar dat was toen ik heel klein was, en de andere 5x naar Akassia Swiss Resort ( 5 sterren) Marsa a'lam, zuid egypte. Ik weet,niet of je een resort of hotel zoekt, maar in egypte is een 4 sterren hotel toch wel het minimum van wat je eigenlijk moet hebben is onze ervaring.. Akassia swiss is echt heel groot, met drie restaurants, 8 zwrmbaden, supergroot waterpark, eigen kleine snorkelbaai, strand en huisrif om te duiken.
Qua temperatuur kan je het beste in oktober, september gaan. wij zijn dit jaar in juli geweest en dat was iedere dag +- 45 graden. (we zijn 2 weken geweest)
Akassia swiss is echt een aanrader; maar het word wel heeeel groot nu..
haha ja ik begin gewoon mijn eigen bedrijfje daar Nee als er mensen van bokt zijn die kant op willen komen lijkt het mij juist harstikke leuk en zal ik er zeker wel mee willen af spreken, denk dat ook zeker goed is contact te hebben met NL mensen, is toch heerliijk om paar dagen in je eigen taal te kennen kletsen haha
Aaah leuk! Wat wil je gaan doen ? Jaa idd, ik was echt blij dat ik een paar nederlanders had, om af en toe weg te zijn van dat engels en arabisch gebrabbel haha
Naja dat ik daar zo alleen naar m toe ga.. Heb hem daar natuurlijk maar een paar dagen mee gemaakt. Spreek en zien mwel zon beetje dagelijks
Bambino
Geplaatst: 28-10-12 00:44
C_esther, ja precies dat denk ik dat ik wel ga missen af en toe lekker in nederlands kennen praten haha! Ik moet ook snel met arabisch beginnen maar ben beetje lui..
Daisy_tanja, jaa als je een back up plan wilt, wil ik je altijd mijn nummer sturen hoor dat wanneer er iets is dat je bij mij ken logeren ( goh ik ben ook geen bekende maar wel een bokker ) , misschien geeft dat fijner gevoel? En wel leuk dat je hem dagelijks spreekt!
haha ja dat is ook nog een optie! Maar het is gewoon de hele situatie, ver land, elkaar nog maar weinig gezien, de verhalen die om/op het land zijn.. Hem vertrouw ik wel. Heb hem ook echt zin om hem weer in het echt te zien!
Jaa je ken natuurlijk ook zo doen dat je ticket boekt en dan eerste paar nachten hotel los boekt daar, en wanneer het goed voelt rest van de week samen met hem?
Jaa precies, dan heb je eerst ff wat dagen voor jezelf en om hem beter te leren kennen en dan daarna samen appartmentje ofzo? En heb je mij nog als back up als je wilt haha :p
Als je iemand kunt vinden die meegaat zou ik lekker met z'n tweeën gaan. Toch een wat veiliger idee, mocht het dan gewoon goed gaan kun je de volgende keer lekker alleen gaan.