Ik moet sowieso nog even de aanvraag afwachten of het gelukt is met creditcard, zou het in een week horen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lifaya schreef:waar hangt van af of je een ESTA krijgt of niet?

Denk niet dat er informatie is over mijn verzorgpaarden?
klinkt echt als een spionage klusje lol lifaya schreef:en wat nou als ik wel een terrorist ben?
Grapjuhhh![]()
Ik heb gelukkig helemaal geen strafblad of iets dergelijks, dus dat scheelt
Ben dr echt superblij mee en hij is keimooi
kijken hoe ze er mee om gaan
Maar dat kwam omdat ik er eigenlijk nog een geldige had van het jaar voordien. Maar ik had toen al zoveel gezeik met douane gehad dat ik het maar op veilig heb gespeeld. Sommige CBP mensen aan de (auto)grens Canada/USA zijn idioten die hun eigen wetten niet kennen
. De lijst spullen die ik dan wil shoppen wordt langer en langer
. Ik had er sowieso eentje nodig voor de auto dus dan maar op die manier. Wel fijn want ik heb gewoon elke keer als ik geld over had, dat op mijn cc gezet. Tegen de tijd dat we gaan in September staat er een aardig bedrag op
.
.
, maar 3 maanden alleen zitten is ook niet echt leuk haha
alles is welkom.
Ik heb de afgelopen 7 maanden denk ik 10 vluchten alleen gedaan (waaronder Londen-Vancouver en Vancouver-Londen, 10,5u) en ik vind het echt geweldig. Overstappen is niet zo moeilijk, gewoon lief zijn tegen de douanemensjes bij je eerste stop in USA en dan komt het in orde
En niet vergeten dat je bij je eerste stop in Amerika je bagage moet oppikken en zelf weer moet inchecken. Dus zorg dat je wel minstens 2u (liefst meer) hebt om over te stappen. Yasmine schreef:Ik vind alleen vliegen net heerlijk, dan kan je lekker lezen, films kijken zonder dat je tegen iemand moet pratenIk heb de afgelopen 7 maanden denk ik 10 vluchten alleen gedaan (waaronder Londen-Vancouver en Vancouver-Londen, 10,5u) en ik vind het echt geweldig. Overstappen is niet zo moeilijk, gewoon lief zijn tegen de douanemensjes bij je eerste stop in USA en dan komt het in orde
En niet vergeten dat je bij je eerste stop in Amerika je bagage moet oppikken en zelf weer moet inchecken. Dus zorg dat je wel minstens 2u (liefst meer) hebt om over te stappen.
ben vorig jaar alleen naar zwitserland en Tunesie gegaan, maar dat is toch anders
ik ging naar Zwitserland met de trein (overstappen in Frankfurt) en naar Tunesie heen met rechtstreekse vlucht en terug konden we tijdens tussenstop in vliegtuig blijven
dus jah, niet echt te vergelijken 
Maar je moet dus wel je bagage gaan halen bij zo'n tussenstop?
Ik neem sowieso mijn camera tas, laptop mee als handbagage, dus zal wel een hoop gezeul worde 

zie dat deze met 1 tussenstop zijn, dat is wel fijn