Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Ze vraagt heel onzeker aan me of Oss wel echt die kant op ligt, (ondertussen wijst ze de goede richting aan). Ik bevestig dat, waarop ze vraagt waarom de trein dan straks de andere kant op gaat rijden
. Ik vertel dat we echt de goede kant op gaan, en zij reageert heel verbaasd door te zeggen dat de locomotief dan toch echt aan de verkeerde kant zit
. We hadden notabene een VIRM
virmpjes zijn leuk
Auw auw auw mijn portemenee 4 keer 50 euro daaaag.
Heb je wel een kortingskaart en hoe oud ben je?
En het is altijd handig voor als je eens naar NL gaat wanneer je in BE woont.
oef 2x6.. paste dat op Gouda? 

misschien is het handig om te vragen of ze haar neus wil snuiten? Iemand aanspreken is heus zo erg nog niet ipv het hier op Bokt te gooien. Desnoods ga je ergens anders zitten? 

Jans schreef:Bakken jaoef 2x6.. paste dat op Gouda?
MC, maar het hangt er ook vanaf of je voor 9 uur reist.. als MM voor 9 uur doordeweeks reist heeft ze al deels niets aan een kortingskaart..
) Szan schreef:Als jij recht hebt op het zoutkaartje (daarvoor even op ns.nl kijken), dan moet je in de automaat zelf aanvinken dat je korting wilt. Je kan dan nl. kiezen bij het kopen van je kaartje tussen 'Vol tarief' en 'Korting'
Maar het automaat klopte niet, want er stond dat het alleen geldig was met voordeelabbo enzovoorts, maar ik krijg er verder geen problemen mee ofzo? Nee toch
? Nu twijfel ik
Gekke wereld
.
. De man komt in Delft naar me toe, ik heb de stoptrein naar Roosendaal.