Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadir schreef:Dat klinkt goed Navidad!
Zijn jullie naar de watervallen in Manavgat geweest?
chrispy schreef:Maar ik las hierboven dat je dus beter wel in lira kunt betalen ?? dat is dus wel goedkoper??
capopjekop schreef:chrispy schreef:Maar ik las hierboven dat je dus beter wel in lira kunt betalen ?? dat is dus wel goedkoper??
Zeker doen, als je met euro's betaald gaan de mannen daar nog weleens creatief rekenen. Vriendin van mij wilde een slof sigaretten betalen met euro's, dus ze had het uitgerekend wat ze ongeveer kwijt moest zijn (we wisten de prijs in lira al). Komt die meneer doodleuk aan met een veel hoger bedrag. Dus zegt ze:"Dat klopt niet hoor, dat moet zoveel lira zijn." Meneer moest lachen en zei:"Ja maar de meeste toeristen denken helemaal niet na, dus ik kon het proberen." De reisleiding had ons dit al verteld van te voren.
Nadir schreef:yvetjes, de grote steden zijn inderdaad minder leuk. Wel is het leuk om vlakbij een grote stad te zitten omdat daar vaak meer te doen is. Daarnaast is het handig dat je dan niet ver hoeft te rijden naar het vliegveld.
Kijk eens naar Kemer, Kiris, Beldibi, Side, Belek, Lara etc. Ik vind dat persoonlijk een heel mooi gedeelte van Turkije. Gegarandeerd mooi weer, leuke omgeving en gezellige terrasjes en winkelstraten.