Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 
Mando schreef:Zo vanuit het Giftun even een berichtje.
Heerlijk genieten hier... goed hotel echt wel een aanrader wel heel erg groot en masaal Dan vond ik Arabella kleinschaliger.
Veel duitsers en gelukkig geen russen poeh....
Nou wij gaan een borrel nemen, doeiiiiiiiiiiiiiii
xxx
bonney4evver schreef:Mando schreef:Zo vanuit het Giftun even een berichtje.
Heerlijk genieten hier... goed hotel echt wel een aanrader wel heel erg groot en masaal Dan vond ik Arabella kleinschaliger.
Veel duitsers en gelukkig geen russen poeh....
Nou wij gaan een borrel nemen, doeiiiiiiiiiiiiiii
xxx
Ooooh doe de groeten aan Mohammed van de waterpijpbar
. Geen leuke kleding voor vrouwen daarvoor moet je echt in Cairo zijn! Uitgaan kun je wel heel leuk in Hurghada, veel leuke discotheken, pubs en ook lekkere relaxte beachbar's enz. Ook grote bekende discotheken als Hed Kendi en Ministry of Sound, ben daar zelf nog nooit geweest maar in de folders die altijd worden uit gedeeld (NightGuide van Hurghada) staan dr wel leuke feesten tussen! Ook Papas is errug gezellig, is officieel nederlandse kroeg maar niet zo heel Nederlands meer... 
. Ik zelf heb alleen excursies bijgeboekt bij de vakantie, maar dan kom je na een busreis van 4/5 uur op locatie aan wat meestal rond 11 uur is en dan moet je in de ergste hitte van de dag tot een uurtje of 4 dingen bekijken. En daarna weer met de bus terug. Je bent dan echt gebroken! Als ik echt dingen wil zien, zoals Cairo en de tempels zou ik denk een weekje boot met daar aan vast een weekje strand boeken. Heb een aantal mensen gesproken die dat erg goed bevallen is
.