Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echt slecht.. haha. Na zo'n week hoef ik ze ook een jaar niet meer
of lekker apré skieën

Op een blauwe piste
Op een mega lompe manier... Terwijl ik normaal de helft van de tijd offpiste zit, op zwart of rood.
verootjoo schreef:haha nee zou ik ook niet doen
Ja ik ga ook het liefst naar Oostenrijk, al was het maar voor de ooooverheerlijke kaisersmarrns
Dat spul is echt HEILIG!
JimBeer schreef:verootjoo schreef:haha nee zou ik ook niet doen
Ja ik ga ook het liefst naar Oostenrijk, al was het maar voor de ooooverheerlijke kaisersmarrns
Dat spul is echt HEILIG!
Wij gaan dit jaar weer naar Kirchberg. Wij zijn 4 jaar naar Westendorf geweest, maar het 5de jaar was dat vol geboekt dus toen raakten wij naar Kirchberg! En nu willen we niet anders meer 

_karin_ schreef:2 weken en dan nog een week?
Mazzelaar
Nog 2 maanden min één dag dan ga ik weg
het aftellen is dus weer begonnen

Mocca schreef:Ach Karin, dat komt omdat mijn ouders een caravan in Oostenrijk hebben staan en ik er dus heen kan wanneer ik wil. In de winter wil ik dus elk moment dat het mogelijk is!
) 

_karin_ schreef:Oooh dat is beter!![]()
Tja mijn moeder moet alles bij elkaar sparen voor één weekje per jaar, dus ik ben allang blij dát we uberhaupt kunnen hoor.
Jimb0o schreef:Dat klinkt echt helemaal niet verkeerd

Vermaak me overigens prima, lekker wandelen, sleeën, rodelen, sneeuwpoppen maken etc.
Zijn ook wat oefenpistes waar je geen pas voor hoeft te kopen dus daar kan ik mijn techniek oefenen en lekker klooien, en als ik er bijvoorbeeld 2 weken ben ga ik dan een dag of 7 naar boven. _karin_ schreef:Gaaf cupcake! *hippe nickname trouwens*
Vorig jaar besloot ik dus op de laatste dag voor het eerst te snowboarden. Zonder les de hele dag keihard onderuit gegaan en weer opgestaan. Dikke lol! (En veel pijn)
Dan krijg je dus dit soort plaatjes
http://i130.photobucket.com/albums/p250 ... ahahah.jpg

), toen een jaar niks en dat volgende jaar heb ik het mezelf verder geleerd. En dat ging best goed, had het snel onder de knie. 
In sommige gebieden is er zelfs een offpiste skiklas
Dat is helemaal geweldig. Zie je alleen wel de hele week geen normale geprepareerde blauwe/rode/zwarte pistes
Sneeuwkwaliteit checken enzo, wat te doen bij een lawine, mensen opsporen onder de sneeuw. En first tracks zetten