Liiszle schreef:Same here, ik ook ieder jaar Porlezza.
en ik ga komend jaar aantaal maanden in Italie werken/wonen
Oh gaaf! Mag ik vragen wat je er gaat doen? Ik heb er namelijk ook aan zitten denken om voor een tijdje naar Italy te vertrekken..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liiszle schreef:Same here, ik ook ieder jaar Porlezza.
Liiszle schreef:Dionne_Xx schreef:Ik ga elk jaar naar Porlezza, net over de grens bij Lugano.
Krijg voor m'n verjaardag het boek 'Italiaans voor dummies' eens kijken hoeveel ik daar van leren kan
Kun je ook italiaans spreken?
Same here, ik ook ieder jaar Porlezza.
Saul schreef:Liiszle schreef:Same here, ik ook ieder jaar Porlezza.
Oh gaaf! Mag ik vragen wat je er gaat doen? Ik heb er namelijk ook aan zitten denken om voor een tijdje naar Italy te vertrekken..
Dionne_Xx schreef:Welke camping ga je?
Cyntje schreef:Opgespoten kiezelstrandenweet je zeker dat je de goeie camping voor je hebt
Cyntje schreef:Ik ken wel een strand waar ze inderdaad kiezels hebben maar dat zit dicht tegen de grens van Zwitserland aan
Misschien eerst goed kijken voordat je iets roept wat je niet zeker weet
Maargoed... ik ben er al ff niet geweest maar ik zou het nut ook niet weten waarom ze de stranden nu met kiezels bedekt zullen hebben aangezien ik er 16 keer geweest ben en dit toen niet het geval was
Liiszle schreef:Oh gaaf! Mag ik vragen wat je er gaat doen? Ik heb er namelijk ook aan zitten denken om voor een tijdje naar Italy te vertrekken..
Spikers schreef:De enige echte Italiaanse Bokster meld zich inclusief het uiterlijk en het zomerse poepbruin worden.
Mikkie schreef:Spikers schreef:De enige echte Italiaanse Bokster meld zich inclusief het uiterlijk en het zomerse poepbruin worden.
Ik ben jaloersIk wil ook poepbruin worden in de zomer, maar verder dan een beetje lichtbruin en vooral heel veel rood kom ik niet.
Wat familie betreft heb ik het wel makkelijk dat die van mij in Rome wonen. Ze komen me zelfs van het vliegveld halen.