Bokt goes Scotland: de updates!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shavira

Re: Bokt goes Scotland: de updates!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 10:41

Hey meiden...
Leuk om te lezen dat jullie je zo vermaken!
En Marlies...een kadootje.... Bloos Dat hoeft toch helemaal niet joh!!! Knipoog Clown
Even een update voor jou terug....Kas heeft ook een beetje vakantie dit weekend. Hij staat lekker zorgeloos in de wei op het moment. Hij ziet eruit als een bonte door de vliegenspray met berkenteer Clown . Ik zal hem een knuffel geven van je.
Ik hoop voor jullie dat het weertje beter wordt. Veel plezier met foto's maken...ik ben benieuwd!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 13:43

Hello to all!!!!

We are having so much fun!!
En nu ga ik verder in het Nederlands. Lachen

Het weer is nog steeds prut. Clown Veel regen met af en toe flarden blauwe lucht erdoor.
We stonden vanmorgen op tijd op om fietsen te gaan huren want we wilden naar Donkey Heaven om ezeltjes te bekijken en eventueel te adopteren. Maar de fietsverhuur sliep blijkbaar nog dus we zijn maar een stuk gaan lopen. Huilen van het lachen Maar natuurlijk barstte halverwege de wolk waardoor we noodgedwongen onder bomen moesten schuilen. Huilen van het lachen Toen het wat opklaarde zijn we maar teruggelopen. We hebben een papiertje in een leeg flesje gedaan met tekst erop en die vanaf de brug in het water laten vallen. En nu hopen we dat iemand het vind en ons een berichtje stuurt. Clown Daarna zijn we een ijsje gaan eten in een superknus ijswinkeltje. We hebben ook nog wat souverniertjes gekocht. Ik heb een kalender van Schotse kastelen gekocht. Lovers We hebben er net een was ingedaan want helaas waren onze spijkerbroeken een beetje vies. Nagelbijten / Gniffelen

Nu geef ik de pen door aan Nathalie. Haha!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 13:58

Bij deze dus Knipoog

Wat Bella al zei dus: we hebben het ontzettend gezellig/leuk/wha Haha!

Zelfs het onder een boom zitten in de regen op een berg was wel erg leuk Haha!
We hebben zelfs een nieuwe olympische sport bedacht: Steentjes in een put gooien *LOL*
Geloof me, dat is nog moeilijk Haha!
Maar wel goed tijddodend Haha!

Onze spijkerbroeken waren echt gruwelijk vies, dus die zitten wat Marlies al zei lekker in de wasmachine Lachen
Dus we zitten nu lekker in onze gemakkelijke joggingachtige broeken hier te lezen/bokken/internetten.

Hoorde we net iets wat op een brandalarm leek, wij al van: Ships.. niet door onze was toch zeker Clown
Nikki en ik direct maar even kijken, staat er daar een medewerker die zei: 'just testing' Scheve mond
Wij begonnen al helemaal in de stress te geraken Haha!

Straks nog eventjes wat kaartjes op de bus doen, langs wat giftshopjes (toeristen!! Haha! )
En verder zien we wel wat de dag ons nog gaat brengen Haha!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 14:00

Hihi... ben benieuwd of jullie een berichtje krijgen van de flessenpost Haha!
Jammer dat het weer prut is... maar ja, schotland he Tong uitsteken Heb nog nooit mogen meemaken dat het daar droog is Clown

Trouwens... komen er nog foto's? Vork

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 14:01

verootjoo schreef:
Jammer dat het weer prut is... maar ja, schotland he Tong uitsteken Heb nog nooit mogen meemaken dat het daar droog is Clown

Dank je wel, dat is zeer hoopgevend Huilen van het lachen

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 14:04

Klinkt allemaar echt leuk en vooral heeeuuuul gezellig.

Hopelijk krijgen jullie het nog een beetje droog, zal wel leuk wezen.
Wat hebben jullie allemaal nog in de planning staan..?

Veel plezier weer meiden, oja en erg leuk die updates! Haha!

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 14:05

Wauw, het klinkt echt super Lachen
Volgens mij hebben jullie het helemaal gezellig Haha!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 14:05

Nymphadora schreef:
verootjoo schreef:

Dank je wel, dat is zeer hoopgevend Huilen van het lachen
Och... het is wel suuuupermooi daar, dat maakt een hoop goed Lachen Vind ik iig... Helaas was ik een jaar of 7 toen ik daar was, en kon ik het toen nog niet zo waarderen Nagelbijten / Gniffelen Maar als ik nu de foto's terugkijk is het zó gaaf!
Maar het wordt vast wel droog nog hoor Knipoog Houden jullie de weerberichten bij? Het schijnt in de UK niet meer te regenen dan in NL Haha!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 14:21

Jammer van het weer. Hopen dat iemand jullie een briefje stuurd erg grappig idee

GypsyJarig
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 14:24

Hey, en hier nog een bokker vanaf de andere kant van de plas. Haha!
Marlies, Naat, hier in engeland is het ook rotweer, hoor, met regen en donkere wolken. Dus jullie zijn niet de enige.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 14:25

Jeej, de Fransen zijn naar huis Schijnheilig Vanochtend waren ze echt al vrij vroeg gewoon asociaal veel herrie aan het maken, Naat en ik zijn er gewoon wakker van geworden Nagelbijten / Gniffelen Gister in de dining room waren ze ook al zo luidruchtig, maar nu is de rust weer wedergekeerd Huilen van het lachen

Wel jammer, het had ons best leuk geleken de ezeltjes te zien maar met dit weer en een gesloten fietsverhuur wordt het toch lastig Clown Het stukje dat we toen nog even gelopen hebben was opzich wel erg mooi, opnieuw weer jammer van de regen maar ach... je krijgt er wel the real Scotland-feeling van om het maar zo te zeggen *LOL*

Op de planning in Melrose staan eigenlijk nog het bezoeken van het schattige toeristenwinkeltje met de lieve mevrouw en nog een ander leuk winkeltje Haha!, het bekijken van de Abbey dinges en daar ook fotograferen- Marlies en ik ook in mooie jurk voor de foto's- en verder niets. Pony trekking stond eigenlijk nog op de planning, maar daar hebben Marlies en Naat niet zo'n zin in (ook met het weer), dus dat gaat helaas niet door geloof ik.
Verder vertrekken we woensdag naar CB Haha! Daar willen we in ieder geval nog naar Loch Ness, en verder zien we wel. Een beetje lekker rustig vakantie houden vooral (en lekker veel fotograferen Schijnheilig ).

Foto's online zetten gaat waarschijnlijk pas na de vakantie lukken (die van Marlies gaan vast sneller dan de mijne, ik moet eerst nog een bruiloftsreportage afronden voor ik aan m'n eigen vakantiefoto's begin), de hele computerkast is hier afgesloten dus je kan nergens je camera via USB eraan koppelen helaas.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 14:55

Ontzettend leuk meiden Lachen
Nog leuke jongens met doedelzakken in de bergen tegengekomen? *krijgt door jullie toch wel zin om even er tussenuit te gaan Nagelbijten / Gniffelen *

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 15:17

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Clown

Djeenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 15:44

Karin ROFL

Fijne updates, ondanks het slechte weer amuseren jullie je blijkbaar wel Haha! In Schotland kan het ook heel mooi weer zijn hoor Knipoog Toen ik vorig jaar 8 dagen ging trekken, heb ik maar 1 dag regen gehad! Dus er is nog hoop Haha!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 18:07

Heeft ook zin om een enkeltje Schotland te nemen. Weer hier is ook niet je-van-het.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 19:48

Is het in Nederland zo slecht dan?

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 19:51

hier in Ede wel.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 19:54

Jammer dat jullie niet zulk lekker weer hebben op 't moment als vorig jaar. Maar melrose klinkt wel super chill (jammer van de kwart voor 12 lichten uit regel. Geen avondje naar de pub dus. Tong uitsteken )

Marlies, ben benieuwt naar de foto's van je jurk. Tof trouwens dat je hem gewoon in je koffer hebt gekregen! Haha!

Melrose lijkt me trouwens wel touristische dan Carbisdale. Huilen van het lachen

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:06

Melrose is idd wel touristisch maar dat vind ik ook wel passen!
Het is zo mooi gewoon allemaal ook!
Logisch dat er hier toeristen heenkomen Haha!

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:10

En dan moet je nog naar Carbisdale ook. Haha!
Hooglanden. Lovers
Zucht...

Marlies, jij bent inmiddels al bij beide geweest, Melrose mooier dan Carbisdale?

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:24

Qua kasteel, nee dan is Carbisdale veel mooier!
Maar Melrose is qua omgeving leuker om wat te doen en te zien!
Natuur maakt niet zoveel uit! Beide even mooi!

Dus tja! Lachen

De fransen zijn terug.. luidruchtiger als ooit tevoren!
Feest Nagelbijten / Gniffelen
Als ze morgenochtend weer zo luidruchtig zijn ga ik er serieus wat van zeggen.. gruwelijk irritant!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:50

We hebben er zelfs nu al wat van gezegd Nagelbijten / Gniffelen
In de dining room vonden we het te luidruchtig om te eten, dus zijn we naar de common room gegaan met onze nietkrokante patatjes, blikmais en bahsoep Nagelbijten / Gniffelen Waar vervolgens de lampen bijna van het plafond vielen omdat in de kamer erboven er vreselijke herrie werd gemaakt. Alsof ze door de kamer renden en van bedden sprongen ofzo Nagelbijten / Gniffelen Toen zijn we maar even naar de receptie gegaan om te vragen of er wat van gezegd kon worden, en dat zou ze doen Lachen

We zijn verder vandaag nog even naar het theehuisje geweest, dezelfde als gister, waar we ook weer bediend werden door dezelfde waiter als gister Haha! Gister vond 'ie het al niet zo grappig toen we vroegen of hij een foto van ons moest maken, en nu had 'ie steeds een heel rood hoofd als 'ie ons kwam helpen *LOL* Arme jongen. En wij maar giechelen en in het Nederlands over hem praten hehe. Hij zal wel hebben gedacht... rottoeristen Nagelbijten / Gniffelen

Oja. ' Check please! Lijst '
(inside joke Clown moest even)

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:53

Leuk meiden!!

Toen ik het las van die luidruchtige fransen dacht ik ook al, waarom niet nu? Knipoog En zo te lezen ook een heerlijk maaltijd op Clown *LOL*

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:56

Ohgod....fransen.... vorig jaar nare ervaringen mee gehad. Clown
Ze zitten gelukkig niet bij jullie op de kamer. Nagelbijten / Gniffelen

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:56

Walgelijk die fransen... Maar goed dat jullie er wat van gezegd hebben. Indammen die handel Vork