Ik vond haar al ZO raar reageren via de mail. Dat ik onbeschoft was omdat ik 2 dagen niets van me had laten horen (was ontzettend druk) daarvoor was ze zelf minstens zo laat.. En dat kon wel. Toen heb ik al aangegeven dat ik niet kwam.. Ben blij dat ik mijn gevoel heb gevolgd... Damn Nijn wat vervelend dat je daar zo een nare tijd hebt gehad...
Gelukkig ben je weer thuis!!! Heel veeeeeellll succes voor de mensen die nog wel van plan zijn te gaan!
Ik ben nog niet geweest vanwege mijn gezondheidsissues, helaas.. Heb wel dagelijks contact met ze en ik ga er zeker naartoe, maar duurt helaas nog eventjes.
Alles was al geregeld, maar ziekenhuis gooide roet in het eten. Maar ik ga hopelijk over paar weekjes erheen en mocht mijn gezondheid dat nog niet toelaten, dan ga ik sowieso begin volgend jaar.
Ik moet zeggen dat ik wel echt goed contact heb met federica en dat mijn vriend er afgelopen week is geweest en een goede indruk heeft gekregen.
Waarschijnlijk ga ik er volgend weekend ook even heen, gewoon op bezoek. Dus dat meld ik jullie zeker even!!
Ik lees je berichtje nu pas, nu het me opviel dat je elders op bokt wel actief was en ik weet dat je daar met veel pijn en moeite via mobiel op internet kan komen. Hoe staat het er nu voor, ga je er dit weekend heen?
Ben nu bezig met een aantal paarden die ze gekocht hebben in NL voor hun daarnaartoe te krijgen. Ik kan helaas daar nog niet zijn ivm bestralingen die ik nog krijg..
Maar mijn vriend is daar wel al geweest (om voor mij te kijken hoe het daar is enz)
ik zou het topic even goed doorlezen.. blijkt dat het niet zo goed verlopen is.
daarbij zijn er genoeg andere aanbiedingen te vinden
Suuszels
Geplaatst: 16-01-09 13:36
Ohh oke, dan zal ik eventjes lezen.. was even een hele spontane reactie van ohhh dat klinkt wel leuk..
edit; Nu klinkt het echt totaal niet leuk meer jammer dat ze zo erg de schijn ophouden dat alles goed is geregeld en je denkt dat je duidelijke afspraken hebt.. Ik kijk inderdaad nog even verder..