haha, het begon hier ook al vanochten, en nu plenst het nog steeds af en toe. zwaar balen, maargoed. ik ga over 8 dagen, maar me ouders zitten nu weer te twijffelen, auto of vliegtuig Ik hoop het vliegtuig, maar dan kan mn vriendin niet mee, word volgens haar "té duur" . Dan neem ik denk iemand anders mee, niet dat ik ga overlopen maar zij werd gister woest op mij omdat ik zei dat ze hier leuke shirtjes hadden,en die niet voor haar heb gekocht.. dat is toch raar. ik ben er niet meer helemaal zeker van of ze nou meegaat.
Ik ga dit jaar ook voor het eerst naar spanje L'estartit op La pineda om precies te zijn Mijn -nietpaarden- vriendinnetje gaat mee. Was eigenlijk wel van plan om toch nog iets met paarden te doen in die 2 weken. Ben niet zon held met nieuw terrein, weet iemand waar ik miss terecht kan ? En wie gaan er nog meer in deze buurt?
Hahah, sorry. Zo moet mn laptop opgeborgen worden, dusss.. Veel plezier allemaal in Spanje, ! Zal vast wel goedkomen Als het weer een beetje meezit enzo.
Ik ga woensdag ik moet iets van 3 rijspilletjes slikken, anders houd mijn maag het niet in de auto
Haha, ik moet er ook standaard 1 of 2, anders overleef ik het niet in de bergen. Het gaat goed, tot aan frankrijk, en dan bedoel ik het stuk waar het landschap heuvelachtiger word. In de bergen zelf is het helemaal erg. Dus ben echt blij dat de rijspilletjes zijn uitgevonden!
Nja morgen middag gaan we weg, heb er echt zin in. Ben nu aan het inpakken, maandag avond of dinsdag zijn we er dus al .