Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanel schreef:Lusitana, ik had het net met een een vriend over de hoeveelheid geld dat we mee moeten nemen. Hoe zit het met de banken in Portugal, pinnen? Op Kreta konden wij namelijk niet pinnen herinner ik me nu.
Myukii schreef:In Portugal wel gewoon bij alle pinautomaten![]()
Wel vóór het weekend genoeg pinnen, want bij ons was zaterdagavond de pin-automaat dus al helemaal leeggetrokken, en konden we een flink stuk lopen naar de ándere bank om daar geld te pinnen. Ze worden in de weekeinden niet bijgevuld volgens mij..
Miss_Maya schreef:Leuke foto's zeg!
Heb je in Portugal eigenlijk leuke klerenwinkeltjes ? En is het daar goedkopen of juist duurder ?
Lusitana schreef:In de overdekte winkelcentra heb je alle kledingzaken die je in Nederland ook vindt. Daar dit meest internationale concerns zijn, zullen de prijzen niet ver uit elkaar liggen. In elk geval niet duurder. Waar je echt een slag kunt slaan is bij zigeuners op markten. Dan koop je dingen voor 3 euro bv, gewoon wat in de mode is. Portugal loopt trouwens beslist niet achter op mode.
In de grotere shoppingcentra zijn trouwens ook hel leuk boetiekjes te vinden en winkels als "the bodyshop" enzo.
Zo´n winkelcentrum heet: "centro commercial"...