Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maethoriel schreef:Vriendin en ik hebben optie genomen en gaan 'm morgen vastzetten: van 8 augustus tot 16 augustus in hotel Albatros
Nog geen 100 meter van het strand af, direct in het centrum, heb er nu al zin in
dani_spit schreef:Ik ben net terug uit Chersonissos en wil weer terug
Het was daar echt zo lekker weer en ben lekker bruin geworden
Die Qlimax club heb ik trouwens nergens zien zitten daar in de hoofdstraat in iedergeval..
Iedereen alvast heel veel plezier die nog gaat en de feesten op Starbeach zijn ook echt superleuk
Selket schreef:ik ben ook net terug van 13 dagen feesten op chersonissos! Echt helemaal super!
We zaten in hotel Niki's, met een cocktailbar waar het elke avond stampvol zat met jongeren.. Matrix, Amnesia en Hof van Holland zijn we echt elke nacht geweest, meerdere keren zonsopgang gezien, heerlijk eten overal, lekker strand op starbeach.. Echt een topvakantie!
Liesje_Lover schreef:dani_spit schreef:Ik ben net terug uit Chersonissos en wil weer terug
Het was daar echt zo lekker weer en ben lekker bruin geworden
Die Qlimax club heb ik trouwens nergens zien zitten daar in de hoofdstraat in iedergeval..
Iedereen alvast heel veel plezier die nog gaat en de feesten op Starbeach zijn ook echt superleuk
Fijn dat het zo leuk was! In welk hotel zat je?