Over 4,5week begint mijn reis 'Down under'!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vikki

Re: Over 4,5week begint mijn reis 'Down under'!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 14:21

We hebben hier zo'n ei met pavlova mix staan Afgod .

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 04:53

Joh hahahaa Knipoog Jammie !!!!

Vanavond laatste avond alweer in Coffs, we gaan avondje stappen.. Ben benieuwd Lachen

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 08:32

Waar gaat de reis nu ook al weer naar toe? Heb je al nieuwe foto's?

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 08:43

IK WIL MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-07 02:55

Hooooi *LOL*

Zometeen pakken we de trein naar Sydney.. Pfff onze laatste etappe alweer, wat erg!!!

Hopelijk is het buffet eetbaar in de trein want we zitten van 13:00 tot 22:15 in de trein Jakkies!! Ben het reizen wel behoorlijk zat, dat wordt vreselijk die terugvlucht..

Zodra ik in Sydney ben komen er nieuwe foto's Knipoog

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 08:32

Ah joh, goed boek in je tas en voor je het weet is de tijd voorbij. Trein reizen in het buitenland vind ik geweldig, lekker naar buiten kijken en gesprekken beginnen met je mede reizigers (dit lees je alleen pas na je treinreis, maar goed...). Gelukkig ben je iig niet alleen tijdens je vlucht terug; gedeelde smart is halve smart Knipoog .

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-07 09:51

Jeeeeej ik ben in Sydney en vervloek het treinreizen hier... Relax we hadden 2,5uur vertraging en waren uiteindelijk pas 1uur 's nachts in ons hotel Boos! Boos!

Sydney is echt een gave stad we hebben het helemaal naar ons zin. we hebben al een cruise gedaan, stadstour en vandaag Aquarium morgen Blue Mountains... drukjes dus Lachen

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 09:58

Gelukkig is er ook om die tijd nog wel leven in Sydney, maar vertraging is wel balen ja.
Ik vond Sydney veel te druk en massaal, maar je moet het gezien hebben Haha!

Waar in Sydney verblijf je?

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 06:04

Ik zat in het Ibis hotel, en nu zitten we in het Travellodge, op Wentworthavenue / Oxfordstreet..

Leuke locatie hoor Ja Alleen mijn vriend vind het iet fijn 's avonds door oxfordstreet te lopen, het stikt daar van de homo's Tong uitsteken

Van het weekend zijn we wezen stappen in kingscros en donderdag gaan we naar Greenwood stappen.. En ja vrijdag alweer naar huis. Vanmorgen hebben we gebeld om de terug reis te herbevestigen.. Oew dan klinkt het alweer zo dichtbij..

Er staan trouwens wat foto's van sydney op mijn site, en het is echt en drukke stad maar toch leuker als Brisbane! we zijn trouwens zondag lekker naar Bondi Beach gegaan, bij slapen vanhet stappen want we lagen om 6u in bed Tong uitsteken

Morgen hele dag excursie naar Canberra, we vertrekken 07:45 en zijn 20:30 terug.. Dan lekker las vegas kijken en prisonbreak!! Hahaa..

Ik kan hier ook al de nieuwe harry potter kijken in het hotel, super grappig veel dingen lopenhier toch wel voor Ja

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 06:09

Elke keer als ik online ben dan is er niemand Tong uitsteken hoe zou dat noukomen..

Is de klok al vooruit bij jullie?

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 08:18

Megan_ schreef:
Elke keer als ik online ben dan is er niemand Tong uitsteken hoe zou dat noukomen..

Is de klok al vooruit bij jullie?

Goh, wat vreemd Haha! ... en eh ... de klok gaat hier niet vooruit hoor Tong uitsteken . As weekend gaat de klok wel een uurtje terug Knipoog . Al Darrell Lea licorice all sorts gezien en geproefd ... Schijnheilig Geweldige foto's trouwens van Sydney! Ik wil ook!!! Maar vooruit, ik mag ook niet klagen ... Zondag naar Parijs, kerst in Praag, juni Italie en november 2008 Egypte ...

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-07 04:13

Wowww vikki, wat een reizen alleemaal jij mag helemaal niet klagen nee Tong uitsteken

Die darrel snoep heb ik nog niet gezien of geproefd....? Wel die cherry ripes, hiih. De chocolate bars zijn hier echt met veel meer, 6soorten kitkat en alles.. Super grappig om te zien en in NL iis er al zoveel keuze!

Owwjaa, klokje gaat terug oeps Knipoog Tong uitsteken Zal maar zeggen dat het de vakantiehormomen zijn hahaha!

Heb inderdaad gave foto's van Sydney, het uitgaansleven is er ook erg leuk hier! We hebben ons echt prima vermaakt!

Zit nu alweer op het vliegveld, bleghhh zo geen zinin de terugvlucht!! MMaar morgen om 06:30 ben ik weer in nl *LOL*

Heb wel op Sydney Airport een fles Midori ingeslagen, dat spul is zo lekker met Redbull... Kwijl

Nou ga effe wat eten en next time spreek ik jullie denk alweer in nl.. Dan zal ik even mooie foto;s uitzoeken en hier op bokt in mijn topic plaatsen!!!!!

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 05:29

Oeh, ik wil zoo graag naar Australie en ikb en zoo dichtbij. Nagelbijten / Gniffelen

Misschien voor iets in de vakantie. Hoop dat je een geweldige tijd hebt!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-07 11:37

Damn... Ik ben gewoon weer thuis...

Knipoog

Time flies when you're having fun...

Shanti_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 22:38

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! SHE'S BACK, O YEAH SHE'S BACK Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-07 10:25

hihiihi Knipoog Ga zo naar de mediamarkt foto's laten ontwikkelen en foto album kopen!!!!!

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 16:46

Aaawh.. erge heimwee? Ach gut Fijn dat je een geweldige tijd hebt gehad! Ik mag eindelijk in september/oktober 08... duurt nog even Scheve mond

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 17:17

Nou met dit weer hier... Krijg ik behoooorlijk heimwee, het was zo geweldig daar! Ik kan me echt helemaal thuis voelen in Australie Ja Alleen zo jammer dat het aan de andere kant van de wereld ligt...

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 19:10

heey, leuk om te lezen dit!! Kan me voorstellen dat je heimwee hebt, het wordt daar nu net zomer Haha!
Ik heb vrijdag een 'interview' met het International Office van de universiteit om een half jaar in Sydney te studeren.. hopelijk kan ik dan meepraten Knipoog ... *is nerveus... Nagelbijten / Gniffelen

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 19:32

Jaaa zou ook zenuwachtig zijn!!!

Spannend.. maar Sydney leuk!!!! Ik zou zo terug gaan hoor Ja Heb echt last van Ozzy heimwee Knipoog

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:34

haha ja, dat heeft volgens mij iedereen die van Australië terugkomt.. Ik ben inmiddels zo benieuwd naar het land!! Als het maar niet tegenvalt met mijn hooggespannen verwachtingen Knipoog Vond je Sydney de leukste grote plaats of ben je verder niet in grote plaatsen geweest?

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 20:37

Ik vond Sydney zeker leuker als Brisbane, maar het is ook niet echt goed te vergelijken om dat in Brisbane zoveel bouw was, oa het strand aan de south riverbank was niet toegankelijk wegens bouw. Dat was zoo balen! Daar en tegen vond ik de winkelstraat in Brisbane erg gezellig,in Sydney zijn het meerdere losse straten.. Vergelijking is best lastig!

Uitgaansleven in Sydney is wel super!! Ja

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 00:18

Ik ben helaas nog niet in Sydney geweest, Brisbane wel eventjes. Mijn tijd in Australie was toch vooral in Morgan Park in Warwick, voor the World Cup Polocrosse.
Maar als mijn reis eenmaal begint.... aaaaaaaah. Kan niet meer wachten, ging liever gister nog weg... Verdrietig

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-07 20:03

Jaaa erg he Lachen

Ik heb op mijn hyves trouwens een slideshow staan met foto's van Aussie!!! Geinteresseerden kunnen een kijkje nemen..

www.megan-tjuh.hyves.com

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 18:54

yahoeeee ik ben geselecteerd! Begin juli vertrek ik voor een half jaar naar Sydney Rock-on, dudes!

Of maak ik nu mensen jaloers? Tong uitsteken