Tunesië, Hammamet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jip_123

Re: Tunesië, Hammamet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 16:42

Ik vertrek vanavond (nouja eigenlijk morgenvroeg) naar Hammamet! Pling
Ik ga naar het hotel gedeelte; Yasmine Hammamet.

Binnenland een vuilnisbult? Hmm.. Nouja we zien wel..! Ik heb er veel zin in!

Lekker bruin worden en de Arabische sfeer proberen te proeven Pling

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-07 15:08

Ik vond het ontzettend meevallen! Ben er 10 jaar geleden geweest en er is veel veranderd! De straten zijn veeeeeeeeel schoner en de mensen veel minder sago en minder opdringerig!

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 12:34

IK ga eind oktober ook een week naar Mahammed met een vriendin(Hotel Miramar ws.) En nu lees ik overal dat die mannen daar zo handtastelijk zijn. Wij zijn allebei hoog blond, begin 20 en allebei gezegend met een grote boezem Bloos . Nu geef ik daar niet zoveel om, maar mijn vriendin is een paar keer verkracht. Ze zegt er zelf geen probleem mee te hebben, maar volgens mij is ze wel bang dat er daar weer vervelende herinneringen naar boven komen. Moeten we hier wel naartoe?

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-07 12:37

Het zijn niet bepaald de meest respectvolle mannen. Bij een kamelenrit werden Belgische blonde meisjes elfs gevraagd de mannen aan te raken! Ik zou toch overwegen om ergens anders heen te gaan als jouw vriendin traumatische ervaringen heeft gehad, want deze mannen zijn niet zo subtiel en hebben minder respect voor vrouwen dan in veel andere landen.

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 13:03

Sja, we waren al aan het kijken voor iets anders, maar we willen een land waar het dan nog warm is en kwamen zo uit op Tunesië, Egypte of Turkije. Turkije wilde ze niet, Egypte ik niet, omdat ik daar een paar maanden later ook al heen ga, dus Tunesië bleef over en de prijzen vallen ook echt reuze mee. Misschien moeten we dan maar iets verder weg, Mexico ofzo?

Jip_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 12:55

Ik ben weer terug van vakantie!
Het was echt súper! Pling

De mannen zijn soms wel handtastelijk ja (ben ook blond, er zijn ong 10 ferrari's en 100 kamelen geboden voor mij Haha! ). Maar als je nee zegt is het goed, gewoon zelfverzekerd overkomen en dan lukt het echt wel.

Heb ook de 2-daagse Sahara-trip gedaan, echt geweldig! Per jeep en dromedaris de Sahara in.
(dromedarissen werden trouwens wel mishandeld.. als ik dat geweten had... Iemand reed ook een paard (een Tunesiër); paard had bloedende mond en werd alleen maar geslagen.. echt te erg..)

Tunesië is een aanrader, maar ik vind het voor 1x wel genoeg.

rosaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 19:01

ik ben ook in tunesie geweest!!!
ik ben 2 keer in hammamet geweest..
HOTEL SAMIRA CLUB..

ik vind het een erg goed hotel.
heerlijk strand.. goede animatie en bovendien:
geweldige manege..
de paarden zijn daar erg goed verzorgd..
(foto's in mijn profiel)
ik ga er over 4 dagen weer heen..
ik ben in mei geweest en ze herkenden me op de manege nog..
ik kwam daar die manege op lopen en het was meteen:
hee leuk dat je er weer bent enzo
ik heb daar vorig jaar augustus met de paarden mogen zwemmen en mag dat deze vakantie ook weer(hebben ze beloofd Knipoog )

geweldig hotel,, echt een aanrader,, ik wil er steeds weer terug. en een aantal vrienden van mij gaan er wel 3 keer per jaar heen..

als iemand nog foto's van het animatie team van samira club heeft of van de manege...
zou ik die mogen??
email via pb..

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 16:25

Ik ben er 1 keer geweest, en dat was (meer dan) genoeg.
Ik hou niet van opdringerige mensen, Turkije ving ik ook verschrikkelijk.
Ik zit nu momenteel in Thailand. Naar verluid is het momenteel regenseizoen maar ik heb er nog maar weinig van gemerkt (niet vreemd als je nederland bent gewend)
De mensen zijn hier onwijs vriendelijk (vooral in het Noorden van Thailand), en alleen je ticket is duur, de rest kost geen drol.
Daarbij zijn de mannen absoluut niet lastig of handtastelijk, niemand eigenlijk.
Elke 10 meter krijg je de vraag of je een taxi wil, das het enige echt irritante! ohja, en dan nog de mensen met flyers bij de roltrappen in sommige winkelcentra. Die zeggen niks, maar geven al een week lang bij elke roltrap (pand heeft op 4 of 5 verschillende plekken roltrappen naar boven en beneden, 7 verdiepingen) en ingang (ook een stuk of 7) je dezelfde flyer. Dat gaat irriteren, maar als je em niet aanpakt is er niks aan de hand.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 18:18

Ik ga 5 augustus naar Iberostar Solaria Lachen
Iemand daar ervaring mee? (heb het topic nog niet doorgelezen).

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 21:00