Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Iedereen is dan ook al weer naar school ect. Maarja we zullen zien.
.
Suziej schreef:Ik ken een heleboel mensen die ook 10-17 of 11-18 augustus gaan![]()
Zelf ga ik niet.
[/quote]
!
volgens mij ken ik jou of niet
ga je met Jan enz? dan kom ik je een nachtje irriteren
Had nog een afspraakje met de jongens
haha
!

is wel een leuke camping afniet? Ik hoop het ben helemaal geen camping muts namelijk
.
, ik kan er nog steeds niet overuit hoe leuk ik het heb gehad! Ik wil heel erg graag terug
nog een weekendje in Portzee ofzo, en volgend jaar ga ik zowiezo weer! Maar misschien is het mede wel dat ik het zo leuk heb gehad, omdat ik een hele leuke groep daar heb ontmoet (uit Stompwijk dus
).
! Of hoe je het ook schrijft. De 'Zoom' is ook heeel leuk! Alleen het is daar echt niet normaal warm, gewoon niet grappig meer. Vandaar dat we daar maar tot 12 uur bleven en daarna naar de Piagalle gingen. Trinity wordt veel over gesproken, maar ik vond het niet echt leuk. Allemaal echt van die slettebakken enzo, ik houd daar niet erg van erg zonde van je geld
! Wij vonden het maar een ballen tent.
Trinity is ook TOTAAL NIET mijn ding (en gelukkig ook niet van mijn vrienden
) Wij gaan altijd naar die pigalle ja
en Pinky's
.Urko schreef:Ik ben al vaker naar renesse geweest , vertel me maar niet wat voor kroegen leuk zijnTrinity is ook TOTAAL NIET mijn ding (en gelukkig ook niet van mijn vrienden
) Wij gaan altijd naar die pigalle ja
en Pinky's
! Hahaha, het is zonde dat het zo afgelegen ligt. Veel mensen kijken er over heen enzo en lijkt het niks. Maar het is echt serieus een aanrader!

.
Zoiets als Zoome he!
!
wat een geweldige week
! x_Lys schreef:Anderssom!
Haha nog een bekende! Misschien heb ik jou ook wel gezien dan! Ergens, evenjtes in je profiel spieken.
En zeker heimwee naar die mooite tijd! Ik wil zo graag terugwat een geweldige week
!