Laura_ schreef:dat is een camping
Ik ben daar geweest, 3 jaar terug was een leuke camping ik vond het alleen een beetje heel erg druk maar wel heel leuk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura_ schreef:dat is een camping
Gwen schreef:Mizora schreef:Ik ga 2 september weg. Lekker met school naar Rome en *zoekt tas* Florence. Heel veel Romeinse dingen,
Wij gaan daar ook 2 september heen, alleen niet met school. Misschien treffen we elkaar daar dan wel zonder dat we het weten
.
Dudette_ schreef:Ik ga dit jaar 10 dagen naar de italiaanse meren, iets met het idro meer ofzo.
Ben al 7x achter elkaar in italie geweest, en ik blijf het er heerlijk vinden
vooral het ijs..
Dudette_ schreef:Ik ga dit jaar 10 dagen naar de italiaanse meren, iets met het idro meer ofzo. :=
Ben al 7x achter elkaar in italie geweest, en ik blijf het er heerlijk vinden :+:
vooral het ijs.. O:)
Chrissie_ schreef:Dudette_ schreef:Ik ga dit jaar 10 dagen naar de italiaanse meren, iets met het idro meer ofzo.
vooral het ijs..
Misschien Iseo meer?
Daar gaan wij aanstaande donderdag heen
Wij gaan 2x overnachten, een x in Duitsland ergens, en in Zwitserland..
Weet iemand wat voor weer het rond het Gardameer?
Dudette_ schreef:Zou kunnen, geeen idee :+ Het zijn roze achtige apartementen 8-)
met een meer & zwembad. :))
ik ga trouwens 1x overnachten in duitsland dacht ik. :j
KylaLover schreef:Dudette_ schreef:Ik ga dit jaar 10 dagen naar de italiaanse meren, iets met het idro meer ofzo.
vooral het ijs..
Idromeer kan heel goed hoor. Is daar erg mooi. Water van het meer is wel wat ana d ekoude kant, maar erg lekker.
Welke camping ana het idromeer ga je?
Ik ga naar camping Pilu, in het plaatste Anfo.
KylaLover schreef:Dudette_ schreef:Zou kunnen, geeen ideeHet zijn roze achtige apartementen
![]()
met een meer & zwembad.
ik ga trouwens 1x overnachten in duitsland dacht ik.
Heb ej foto van een vand e appartementen? Of foto van het meer? Als het het idromeer is herken ik het wel, kom ik al 15 jaar![]()
Dudette_ schreef:
xSiep schreef:Wij gaan 4 aug naar figline valdarno ( of iets in die richting)
hele grote camping en heel veel zwembaden en natuurlijk met manege
heb er tot nu toen alleen maar positiefe reacties over gehoord, dus ben benieuwd!
Laura_ schreef:xSiep schreef:Wij gaan 4 aug naar figline valdarno ( of iets in die richting)
hele grote camping en heel veel zwembaden en natuurlijk met manege
heb er tot nu toen alleen maar positiefe reacties over gehoord, dus ben benieuwd!
norceni girasole? of ?? ik ben daar ook ergens geweestmaar weet niet meer hoe die camping heete
Djaleesa schreef:Heerlijk land is het inderdaad! Gaat er iemand toevallig nog dicht bij de buurt van bella italie naartoe ?
Djaleesa schreef:Heerlijk land is het inderdaad! Gaat er iemand toevallig nog dicht bij de buurt van bella italie naartoe ?