zonnebloem18 schreef:Veel te kinderlijk koppie doe mij maar een stoere volwassen vent!!
Mss als ik nog 15 was geweest dat je wel mijn type was.
Is jouw goed recht!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat heb ik nou weer verkeerd gezegd
Ik denk eh..weet je wat ik denk..dat jullie me allemaal verkéérd begrijpen
Ja dàt denk ik....
Het kan me niet schelen wie me knap vind of wie niet, want ik wéét wat ik van mezelf denk en dat is goed genoeg... En ik bedoel dit NIET in de arrogante vorm maar in de negatieve vorm dus hou je commentaar voor jezelf want als je zoveel moet kotsen van dit topic moet je het NIET lezen!!!!Quirinake schreef:als je zoveel moet kotsen van dit topic moet je het NIET lezen!!!!
Hier juist hetzelfde!!! Jullie moeten niet zeggen dat ik arrogant ben of dikke nekkerig want dat is HELEMAAL zo niet!! Ik ben eerder veel te verlegen en te bescheiden, in alles zo! Het komt mss niet zo goed over maar dit is maar een forum...Je leert me wel echt kennen als je echt met me babbelt...En Beate heeft dat gedaan en kent me al aardig dus: Gééén vooroordelen

ik denk niet dat dit verboden is... Ik had dit niet verwacht dus iedereen mag zijn eigen mening zeggen.. Wat een ander van me denkt..Kan me geen **** schelen... Dus Apollo mag haar mening absoluut zeggen maar als je het topic altijd gevolgd hebt en altijd je kots-emmer moeten nemen hebt, dan moet je mijn topic gewoon niet blijven volgen eh? Dat vind ik.. Dat je me lelijk vind (is je goed recht) mag je dat zeggen hoor...Geen probleem mee... Maar ik kan er niet tegen dat mensen vooroordelen hebben...Juist hetzelfde met kleurlingen...Geen vooroordelen... Dus leer me eerst kennen voor dat je zegt dat ik arrogant ben ofzo eh....
dat ze hun mening niet mochten zeggen... Voor al die misverstanden: SORRY!!!!! Ik hoop dat alles nu gezegd is over het mogen zeggen of niet mogen zeggen van commentaar...Want jullie mogen dat wel... Ik hoop hierbij dat alles uitgebabbeld is!!??
dus nu met een fris verstand: Iedereen mag zijn mening geven, daarom is het ook een forum
En ik heb nooit beweerd dat dat niet mocht.. En ik kan leven met alle meningen dus dat moet jij niet zeggen dat ik dat niet kan