Cer schreef:Ik vind dat toch uitzonderingen als ik eerlijk ben. Je geeft je eerste hotel / verblijf op (dat is al jaren zo), je mag daar niet werken (dat is al jaren zo) en een eventueel werk visum moet in orde zijn (dat is ook al een poosje zo). Bij deze voorbeelden is het maar de vraag hoe deze mensen iets uitgelegd hebben aan de douane (ik moet dan altijd denken aan dat filmpje van die gillende dame op dat vliegveld) Ik zeg niet dat het aan hun ligt maar je weet t niet helemaal zeker
Je snapt dat dit in de categorie “had ze maar niet zo’n kort rokje aan moeten trekken” is.
Zelfs het reisadvies voor queer mensen is aangepast. Dat doen ze niet als er niks aan de hand is.

), veel landen zijn streng. Ik ben in Amerika nog nooit streng ondervraagd, sterker nog, mijn K1 visum aanvraag was een leuk gesprekje van 10 minuten (president was toen Trump) en werd zonder problemen goed gekeurd. Mijn citizenship heb ik zonder problemen gekregen (Biden was president). Ik ben een paar weken geleden een maand lang in Nederland geweest en kon zonder problemen terug Amerika in, 0 vragen.