uxgranta schreef:Succes Monique met alle voorbereidingen en het schrijven.
Dank je Uxgranta, gisteren de elektra afgekregen. Het dichtmaken met bouwschuim wilde niet zo lukken, dus nog even kijken hoe we dat wel kunnen oplossen. Mogelijk toch met cement. Maar dan doen we eerst de delen waar we hen laten beginnen en dan kunnen we tijdens dat zij aan het isoleren zijn, de rest doen die we niet afkrijgen.
Vandaag wil Erwin besteden aan het huis voor mij veilig krijgen omdat hij 9 dagen weg. Er is nog een stuk huis dat gewoon open is naar buiten toe, waar iedereen zo naar binnen kan lopen, dus dat moeten we barricaderen.
Morgen komt de hoefsmid de hele dag en gaat Erwin zijn auto schoonmaken, want de honden hebben er een modderbende van gemaakt en hij gaat dan inpakken en zo.
Zaterdagochtend vroeg gaat hij rijden. In 2 etappes naar NL. Dus op het gemakje geen haast. Ik heb zaterdag een vriendin die komt wandelen met haar hond en onze honden, dat is gezellig.
Gisteren zijn we met de hondenclub en 8 honden ook wezen wandelen. Wat een feest! Zozo was zoooo lief en braaf en goed en alle superlatieven die je maar kunt bedenken. Iedereen meteen vanaf de auto's gewoon los. En er was een superdominant teefje die hij nog niet kende en zij moest even grommen, maar daarna was het oké. En wat een heerlijk ventje is dit hondje. Hij rent vooruit of met de andere mee en komt dan weer inchecken bij mij. Zo goed! En iedere incheck is uiteraard een koekje.
En wat ik wel bijzonder vond is dat hij soort van de mensengroep bij elkaar hield. Er was een vrouwtje met een york en die liep telkens ver achter en hij ging dan even kijken of ze er nog was. Maar als andere honden een uitstapje een weiland in maakten achter (denkbeeldig) wild aan, dan bleef hij op het pad. Ik was echt helemaal überhappy toen ik thuis kwam. Wat een gaaf manneke.
En de tunnel die ik besteld heb, is binnen. Het was even wennen, maar wat vindt hij het leuk! Dus het rijveld gaat agility terrein worden. Ik zal van het weekend weer een filmpje maken en wat materiaal van hem erin doen. En ook weer van die mooie Pyreneeën, Franse dorpjes en ook het huis uiteraard. Paarden doen weinig bijzonders, maar alles gaat goed.