Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flicka12 schreef:Haha zo! Ik vond wel dat ze mooie dingen hadden maar vond de korting te weinig
xLiez schreef:Sassy4barrel schreef:hebben ze veel keuze uit Jodhpurs?
Helaas niet, daar zocht ik ook om haha. Misschien dat er op het youth event andere stands staan. Ik vond ook dat er weinig stands waren, er miste buiten ook een hele rij. We hebben ons wel vermaakt maar heel bijzonder was het niet.
Sassy4barrel schreef:Miran schreef:Kan iemand mij vertellen hoe de lockers werken, is dat met een euro oid?Citaat:Lockers
Er zijn lockers beschikbaar bij de hoofdingang voor €8,-. Reserveer je locker tijdens het evenement bij de infodesk. Vooraf reserveren is helaas niet mogelijk.
Dit stond in de info mail
Cemlys schreef:Weet iemand of je ook elektrisch kan laden op de parkeerplaatsen?scheelt weer onderweg 'tanken'.
Morgen even kijken naar het programma. Die clinic klinkt wel interessant.
Miran schreef:Puppetje schreef:Je bent echt binnen een paar minuten bij je auto. Wij hebben vaak even wat spullen weggebracht. Ideaal!
Dan hou ik dat in gedachten, ben ook niet perse van plan veel te kopen. Ondertussen dochterlief verteld dat we gaan, helemaal blij!
Stal_Fiore schreef:Mijn pony doet met zijn ruitertje (9 jaar)mee in de clinic van Jesse Drent, om 14.45 uur in de recreatie piste.
Ze is zo blij, les van haar idool!
Ik hou vooral m’n hart vast of m’n pony zich gedraagt in die drukte…