Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bribro schreef:Ik word misselijk van ijs van Co![]()
Ben zelf fan van de IJstijd, zitten op verschillende plekken op de Veluwe.
Zebrastreep schreef:Leuk dat dit topic zo goed loopt , ik vindt het erg leuk om te lezen dat er zoveel mensen zijn die ook zo genieten van De Veluwe![]()
Even heel ver vooruit , maar wat zijn leuke locaties om met een paard te overnachten?
Volgend jaar wil ik met mijn elitemerrie naar de keuring in Lunteren. Waarschijnlijk huren we een stal op de locatie waar de keuring gehouden wordt. Maar een back-up is wel een fijn idee.
Graag in combinatie met een huisje voor meer personen , het gaat om een weekend. Misschien eventueel nog paarden mee maar dat weet ik nog niet. Het duurt ook nog heel lang , maar aangezien alles snel volgeboekt kan zijn is het alvast handig om hier over na te denken.
En eigenlijk heb ik mijn paardje liever dichtbij staan zodat ik er zelf zicht op heb.
marleen_usar schreef:Zondag heeft mijn man oefendag van de band normaal ga ik mee en vermaak ik me wel. Maar met al die regen heb ik weinig zin om te gaan, de hondjes hebben er dan ook niks aan.
prompter schreef:Vandaag weer voor een paar dagen aangekomen op de Miggelenberg. Midden op de dag deze knappe jongen tegen gekomen![]()
[ [url=m/jaTnXW.png]Afbeelding[/url] ]
Celebi schreef:Eerlijk is eerlijk, als ik daar soms rij tussen die bossen op die kronkelweggetjes durf ik daar echt niet altijd de snelheidslimiet te rijden hoor. Levensgevaarlijk af en toe.
Celebi schreef:Eerlijk is eerlijk, als ik daar soms rij tussen die bossen op die kronkelweggetjes durf ik daar echt niet altijd de snelheidslimiet te rijden hoor. Levensgevaarlijk af en toe.