Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nadir schreef:Heeft iemand wel eens een fietstocht met gids gedaan door Istanbul? Wij hebben dit al in heel veel steden gedaan en overwegen dit daar ook weer te doen. Ik vind het een leuke manier om de stad te leren kennen. Het werd mij alleen afgeraden omdat Istanbul zo druk is. Maar ja dat waren Parijs, Rome, Milaan en Malaga ook
LadyDaily schreef:Wij willen misschien in oktober toch naar Turkije.
We zouden eigenlijk naar Egypte maar heeft ook wat nadelen, ik had verwacht dat je er prachtig in de zee kan zwemmen maar het koraal is daar toch veelal dood helaas.
Dus nu kijken we toch maar weer naar Turkije want dat is ons 2 jaar geleden heel goed bevallen.
Wij gingen naar royal wings en willen dit jaar misschien wel weer daarheen.
Alleen is oktober wel goed en lekker warm?
Daarom keken we naar egypte
Dorine92 schreef:LadyDaily schreef:Wij willen misschien in oktober toch naar Turkije.
We zouden eigenlijk naar Egypte maar heeft ook wat nadelen, ik had verwacht dat je er prachtig in de zee kan zwemmen maar het koraal is daar toch veelal dood helaas.
Dus nu kijken we toch maar weer naar Turkije want dat is ons 2 jaar geleden heel goed bevallen.
Is het koraal in Turkije niet dood dan?
Overigens had ik in Egypte prachtig koraal vorig jaar
LadyDaily schreef:Wij willen misschien in oktober toch naar Turkije.