Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Er staan plattegronden online, maar het is nou ook weer niet zo dat er allemaal sluiproutes zijn of zo.De borden geven immers ook de kortste weg aan naar je gate.
Captain schreef:Mkango schreef:Er staan plattegronden online, maar het is nou ook weer niet zo dat er allemaal sluiproutes zijn of zo.De borden geven immers ook de kortste weg aan naar je gate.
Ik zie echt zo'n Harry Potter scenario voor me dat men een muur door glipt om 5 minuten tijd te besparen.
Wij vliegen eind juni om 07:00 in de ochtend op een zaterdag.. Hopelijk valt het dan mee?
Wil er sowieso om 05:00 uiterlijk zijn..
Stampeltje schreef:Mijn man vliegt vanavond en toen ik 1,5 uur gelden dit topic las zijn we als een gek gaan haasten zodat ik hem naar het station kom brengen om een treintje eerder te pakken. Heel benieuwd wat hij aantreft. Hij is dan met alleen handbagage 3 uur van te voren voor een vlucht binnen de eu.
Denise_Storm schreef:M’n schoonzusje was vandaag ruim 3,5 van te voren op Schiphol. Vlucht gemist… Vliegtuig stond er nog toen ze bij de gate kwamen. Heeft er nog bijna 2 uur gestaan, maar ze mochten er niet meer in…
Denise_Storm schreef:M’n schoonzusje was vandaag ruim 3,5 van te voren op Schiphol. Vlucht gemist… Vliegtuig stond er nog toen ze bij de gate kwamen. Heeft er nog bijna 2 uur gestaan, maar ze mochten er niet meer in…
Janneke2 schreef:Spenk schreef:Donderdag is ook nog eens lang weekend ivm hemelvaart ik denk het dan weer over de top druk gaat zijn ja. Veel mensen die lekker een lang weekend wegwillen.
Brrrr.
Er kunnen goede redenen zijn om te vliegen.
Maar een lang weekend weg - NEE.
Janneke2 schreef:Spenk schreef:Donderdag is ook nog eens lang weekend ivm hemelvaart ik denk het dan weer over de top druk gaat zijn ja. Veel mensen die lekker een lang weekend wegwillen.
Brrrr.
Janneke2 schreef:Waarvan akte.Spenk schreef:Donderdag is ook nog eens lang weekend ivm hemelvaart ik denk het dan weer over de top druk gaat zijn ja. Veel mensen die lekker een lang weekend wegwillen.
Brrrr.
Amber_anne schreef:Paard en wagen is milieuvriendelijker.Wij vliegen ook donderdag en komen maandag terug. Snap niet wat daar mis mee is
Spenk schreef:Nav dit topic besloten om niet via Schiphol te vliegen maar via Eindhoven
Lavitabella schreef:Dat lijkt me zo vervelend.. je vlucht missen. Voor werk heel vervelend maar je gaat ook lekker gestrest je vakantie in .
Ik vlieg niet heel vaak, maar kun je dat online zien hoelaat je incheckbalie open gaat ?
Blue_flower schreef:Lavitabella schreef:Dat lijkt me zo vervelend.. je vlucht missen. Voor werk heel vervelend maar je gaat ook lekker gestrest je vakantie in .
Ik vlieg niet heel vaak, maar kun je dat online zien hoelaat je incheckbalie open gaat ?
Je kunt de app van Schiphol downloaden, daar je vlucht invullen en zie je alle gegevens.
Bianca_v_s schreef:Mijn vriend vliegt vandaag voor zijn werk naar de UK met alleen handbagage en heeft 4 uur en 15 minuten in de rij gestaan. Vlucht maar omgeboekt naar eentje van 2 uur later want de eerste haalde hij niet meer: 3 uur van tevoren op Schiphol zijn was dus niet genoeg.