Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jeetje77 schreef:Ga je daar dan ook rondleidingen geven? Dat zou wel tof zij. Het gaat dan bijna op een volledige baan lijken. Is me trouwens even ontschoten is dit nu op vrijwillige basis of een betaalde baan?
Lithya schreef:Jij kunt dat!! Maar zal
Even wat spannender zijn. Er zit best veel verschil tussen kinderen van…. Sommigen zijn heel rancuneus en anderen kunnen beter relativeren is mijn ervaring. Ben benieuwt wat jou ervaring gaat zijn.
haffiefreak schreef:Ik was benieuwd hoe het gaat met de rondleidingen.
LWDaisy schreef:haffiefreak schreef:Ik was benieuwd hoe het gaat met de rondleidingen.
Heel goed, dankjewel![]()
Nu is het even rustiger, examens en daarna zomervakantie, dus iets minder rondleidingen. De rest van het jaar heb ik het lekker druk! De laatste maanden heb ik vooral veel Engelse rondleidingen gegeven, veel buitenlandse groepen. Ik vind het nog steeds geweldig leuk, en hoop dit nog jaaaaaren te mogen doen!
eva1969 schreef:Vandaag met ons gezin een ongelooflijk enthousiaste, interessante en gepassioneerde rondleiding van TS in het fort gehad. Heel erg bedankt, we zijn allemaal erg onder de indruk en dankbaar dat je dit voor ons wilde doen.
Dus mocht iemand nog twijfels hebben, zeker gaan!
Lithya schreef:Mag je dan echt de kazerne in? Het museum er naast van ik net een beetje te veel