Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:De bloembakken staan op hun kop te drogen
Pien: ben ik wel benieuwd naar. In Afrika heb je vaak grote luxe naast heel primitief maar dat is zo afhankelijk van waar je precies bent.
Als ik zie hoe manueel het werk voor de bouw is, zou ik eraan twijfelen.
pien_2010 schreef:poes schreef:Kan dat zonder versnipperaar?
Dat weet ik niet, likkt me teveel werk, maar Africa zal toch wel een versnipperaar hebben of is dat te positief gedacht?
poes schreef:De bloembakken staan op hun kop te drogen
Pien: ben ik wel benieuwd naar. In Afrika heb je vaak grote luxe naast heel primitief maar dat is zo afhankelijk van waar je precies bent.
Als ik zie hoe manueel het werk voor de bouw is, zou ik eraan twijfelen.
ista schreef:De handdoeken zijn ingesmeerd met cement en worden de bloembakken
rink schreef:Is er geen openbaar vervoer? Hoe heten die volgepakte busjes waar je wel mee kunt gaan voor een appel en een ei? Dat is toch soort OV?
MarlindeRooz schreef:pien_2010 schreef:Duidelijk je uitleg over de kosten in verhouding tot de normale lonen. Jammer want houtsnippers zijn zo'n goede voeding voor je bodem.
Verbrande takken > as is dat ook!
Erg leuk je updates TS!
pien_2010 schreef:Duidelijk je uitleg over de kosten in verhouding tot de normale lonen. Jammer want houtsnippers zijn zo'n goede voeding voor je bodem.
rink schreef:Haha expres met de trein, maar ik snap je nu.
Hoe heten die busjes op Zanzibar ook al weer?
nps schreef:Ik volg ook mee! Wat ontzettend gaaf om te lezen zeg, en wat wordt jullie huis al mooi. Leuk ook om jullie ervaringen te lezen en te leren over hoe de dingen eraan toe gaan.
Wij zijn ook in Afrika geweest, al meer dan 10 jaar geleden. Eerst doorheen gereden, oa door Senegal en Gambia. Later nog een keertje teruggegaan naar Sierra Leone, op bezoek bij iemand die daar was gaan wonen. Zo bijzonder om mee te maken hoe anders het daar is, vooral in Sierra Leone.
Hoe zit dat bij jullie? Zijn er een beetje afspraken te maken met de mensen die komen werken? Hebben jullie wel gewoon electriciteit en water en alles? Zijn de mensen er echt heel arm of valt het wel mee?
noviceh schreef:pressent schreef:Tweedehands vlees lijkt mij dan weer niet zo lekker…Vlees is qua prijs bv. alweer vergelijkbaar met de nlse prijs. Vandaar dat er een grootte markt is voor 2e hands spullen.![]()
Wat gaan jullie hard zeg! En ik kan me goed voorstellen dat het klimaat daar erg aantrekkelijk is!