Wel wat reacties op Facebook gelezen dat veel mensen het tegen vonden vallen.. Willen jullie de blogs/vlogs hier delen als jullie ze tegen komen? Ben benieuwd!
xLiez
Geplaatst: 23-02-20 23:14
Ik ben dit jaar voor het eerst geweest. Maar dit was de eerste en ook gelijk de laatste keer. Niks voor mij haha. Vond het enorm tegenvallen qua bedrijven die er staan. Had er wel wat meer van verwacht eigenlijk. Heb me erg geïrriteerd aan alle trolleys en kortpittige (sorry voor het vooroordeel haha) dames die zo nodig overal bij moeten en je aan de kant duwen. Niet mijn ding. Maar ook ik hoorde van meer mensen die het tegen vonden vallen, de mensen waar ik mee was waren ook al meerdere keren geweest.
Nou hier weer een tip, wat een aanfluiting dat krassen dit jaar
Ginootje
Geplaatst: 24-02-20 12:13
Nieuw in de kraswereld haha!
Ik heb nu de HHB app en de NMB app, ik heb de NMB nu gekrast en kreeg iets met Ballorig? En bij de HHB app kan ik niet krassen? Hoe vaak kan je zoiets doen?
Zus en ik hebben allebei veggie sticks van organix gekrast in de NMB app net.
Butterfly
Geplaatst: 24-02-20 13:40
Alwiene schreef:
Mijn man ook! Jep, hij moest de app van mij downloaden
Muga
Geplaatst: 24-02-20 13:41
Alwiene schreef:
Ik ook de veggie sticks idd. Wel veel leuker dan een tip. Die had ik steeds bij de hhb. Ik ben benieuwd. Wij gaan vrijdagavond. Hoop dat het leuk is. Anders ga ik denk ik ook nog naar de we are pregnant beurs...
2 jaar geleden bij in de wolken geweest. Dat was ook heel leuk!
Ik ga als het goed is vrijdag voor het eerst naar de huishoudbeurs en nu had ik een vraagje: Ik zag dat je een shopper kunt kopen? Is dat handig? Zitten daar nog dingen in? Verder nog mensen tips?
Ja daar zitten dingen in. Boodschappen vaak. Is soms al best zwaar. Niet echt geschikt om meteen mee te nemen en hele dag te dragen eigenlijk. Vaak halen wij zo`n shopper aan het einde van de dag als we naar huis gaan.
Ze waarschuwen nu alleen wel heel erg op=op, dus als je met de auto onder de RAI staat kan je hem beter meteen halen en in de auto leggen. Er staat op insta of youtube wel ergens een 'unboxing filmpje' van de tassen.
Over parkeren gesproken... wij gaan dit jaar voor het eerst met de auto en ik vroeg me af hoe vroeg we bij de RAI moeten zijn om nog te kunnen parkeren. Iemand ervaring met auto en HHB/NMB?
Heb mij altijd afgevraagd wat de chauffeur nou de hele dag doet , wij gaan vaak met de touringcar maar na 1 dag heb je het als chauffeur ook wel gezien