Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
stond al zo lang op m'n verlanglijstje.. Toen de reisorganisatie die ik op het oog had (ik ga met een jongerenreis) op Facebook zette dat er nog maar 4 plaatsen beschikbaar waren, was dat de druppel en heb ik geboekt

Dropneus95 schreef:Oeh wat gaaf!
Ik heb toevallig een reis nar Zweeds Lapland geboekt vorige maandstond al zo lang op m'n verlanglijstje.. Toen de reisorganisatie die ik op het oog had (ik ga met een jongerenreis) op Facebook zette dat er nog maar 4 plaatsen beschikbaar waren, was dat de druppel en heb ik geboekt
![]()
Ik ga je volgen!
Pandora2 schreef:Dropneus95 schreef:Oeh wat gaaf!
Ik heb toevallig een reis nar Zweeds Lapland geboekt vorige maandstond al zo lang op m'n verlanglijstje.. Toen de reisorganisatie die ik op het oog had (ik ga met een jongerenreis) op Facebook zette dat er nog maar 4 plaatsen beschikbaar waren, was dat de druppel en heb ik geboekt
![]()
Ik ga je volgen!
Mini bokt-meeting in zweeds lapland
Ahahahahaahahaahahahh jaaaa
. Leuke dagtocht rijden op Ijslanders
.
.
veel plezier weer gewenst
Dropneus95 schreef:Oeh wat gaaf!
![]()
Ik ga je volgen!
. Vandaag gaan we in de ochtend de paarden trainen, nog even denken wat ik wil gaan doen denk dat ik er 1 ga rijden en 2 aan de hand ga werken (rechtrichten). Het is nu 4 graden en had het echt warm met het voeren (thermosshirtje + dunne fleece aan), de kou is zo anders hier xD. 
Deze winter gaan we wel wat betere foto's schieten voor de communicatie, heb m'n camera mee genomen 
maar betere fotos kan altijd ja denk ik. Zeker die onderste.
. Mooie inkomer voor mij aangezien het nog niet zo koud is haha xD.