Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 21:27

Rebecca schreef:
Niet te gezellig maken Donderdag :P

Heb zin in morgen :D , even lekker eruit met moeders

Ja, jij had ook gewoon de donderdag moeten komen! Om de een of andere reden is het al jaren zo dat wij nooit op hetzelfde moment ergens zijn haha. Terwijl het mij zo leuk lijkt om even hoi tegen jou te zeggen :D

Ik ben zó benieuwd naar jouw mening morgenavond Rebecca, jij bent ervaringsdeskundige :D En naar hoeveel gratis meuk je hebt weten te scoren, LOL.

Fenneeee

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 21:28

Ik twijfel nog heel erg om maandag eventueel te gaan, maar wacht nog even de reactie's van mensen af die morgen gaan. Ik ben er nog nooit geweest, maar is misschien wel leuk om wat dingen te zien voor ons huis

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 21:31

Alwiene schreef:
Nou voor jullie beide geldt dat er een foto in mijn profiel staat en verder ben ik een klein dik opdondertje (1.55m) met een lange bruine paardenstaart. En heb ik een aquablauwe trolly met witte tekst erop bij me. :P Mocht een van jullie mij denken te herkennen spreek me dan gerust aan, vind het altijd wel leuk om Bokkers even gedag te zeggen!

Gewoon afspreken bij de kaarsen stand *\o/*

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 21:32

Iloveiswan schreef:
Alwiene schreef:
Nou voor jullie beide geldt dat er een foto in mijn profiel staat en verder ben ik een klein dik opdondertje (1.55m) met een lange bruine paardenstaart. En heb ik een aquablauwe trolly met witte tekst erop bij me. :P Mocht een van jullie mij denken te herkennen spreek me dan gerust aan, vind het altijd wel leuk om Bokkers even gedag te zeggen!

LOL Bedoel je Kaarsenvoorthuis.nl? Dat is echt saaaaaaai. Haha. Sajovi is er niet dit jaar volgens mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 21:33

Alwiene schreef:
[naam] schreef:
Niet te gezellig maken Donderdag :P

Heb zin in morgen :D , even lekker eruit met moeders

Ja, jij had ook gewoon de donderdag moeten komen! Om de een of andere reden is het al jaren zo dat wij nooit op hetzelfde moment ergens zijn haha. Terwijl het mij zo leuk lijkt om even hoi tegen jou te zeggen :D

Ik ben zó benieuwd naar jouw mening morgenavond [naam], jij bent ervaringsdeskundige :D En naar hoeveel gratis meuk je hebt weten te scoren, LOL.

Ja klopt :') , echt elke keer zo haha

Ojee wordt heel wat verwacht dus :P , ik hoop niet te druk :Y)

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 21:35

Alwiene schreef:
Iloveiswan schreef:

LOL Bedoel je Kaarsenvoorthuis.nl? Dat is echt saaaaaaai. Haha. Sajovi is er niet dit jaar volgens mij.

Dacht ik al :p maar dat is makkelijk of bij de penny _/-\o_

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 22:00

Heeft de penny nog een leuke actie dit jaar?

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-17 23:14

Urona447 schreef:
Ik ben er vandaag geweest omdat het op mijn bucketlist stond maar het viel me enorm tegen. Na 1.5 uur zijn we maar lekker Amsterdam in gegaan. Veel dezelfde stands/ producten en weinig bekende grote merken.

Oh wauw, dat is wel een record tijd zeg!

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 23:39

Ik was er vandaag en 600 euro lichter :')
Vond het super, volgend jaar ga ik weer!

Enige nadeel is al die trollys over de weg :+

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 23:41

Wow, 600 euro! Wat heb je gekocht?

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 23:47

ik ga morgen met mn moeder, ben heel benieuwd.
We rijden om 9.00 uur weg, normaal moet het in 1,5 te doen zijn.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 23:52

Wat koop je dan voor 600 euro?

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 00:15

Ik ben ook vandaag geweest voor het derde jaar op rij en weer zeer geslaagd :D Krijg volgende week de sleutels van mijn huisje, dus heb mooi veel aanbiedingen kunnen scoren! Heb naast allemaal kleinere leuke dingetjes een waterkoker gekocht (Tefal vond ik hele fijne aanbiedingen hebben), een Senseo (ook wel aardige aanbieding incl twee zakken pads) en een heel tof schilderij (voor de insiders de zebra in de hoek van de H&H in de "Home"-hal :D).... Foodhal waren er zo weer uit maar dat vinden we elk jaar drama :') Volgend jaar weer! :D

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 00:24

_Tamara schreef:
Ik ben ook vandaag geweest voor het derde jaar op rij en weer zeer geslaagd :D Krijg volgende week de sleutels van mijn huisje, dus heb mooi veel aanbiedingen kunnen scoren! Heb naast allemaal kleinere leuke dingetjes een waterkoker gekocht (Tefal vond ik hele fijne aanbiedingen hebben), een Senseo (ook wel aardige aanbieding incl twee zakken pads) en een heel tof schilderij (voor de insiders de zebra in de hoek van de H&H in de "Home"-hal :D).... Foodhal waren er zo weer uit maar dat vinden we elk jaar drama :') Volgend jaar weer! :D

Ik krijg altijd het idee dat als volwassen mensen een huisje gekocht hebben dat ze in een paddestoel gaan wonen. Je bent toch geen kabouter? Je hebt gewoon een huis, met blijkbaar een mooie waterkoker. Is dat een groot prijsverschil met de winkel? Mijn laatste huishoudbeurs is 25 jaar geleden. Ik heb altijd het wantrouwen daar opgelicht te worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 00:36

600 euro :oo

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 00:56

Wow, ik hoop dat 600 euro een tikfoutje is, als de HHB mij dat zou kosten ging ik nooooooooit meer :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 00:57

Nabster schreef:
_Tamara schreef:

Ik krijg altijd het idee dat als volwassen mensen een huisje gekocht hebben dat ze in een paddestoel gaan wonen. Je bent toch geen kabouter? Je hebt gewoon een huis, met blijkbaar een mooie waterkoker. Is dat een groot prijsverschil met de winkel? Mijn laatste huishoudbeurs is 25 jaar geleden. Ik heb altijd het wantrouwen daar opgelicht te worden...

He ik woon ook in een huisje met 3 slaapkamers , en nee dat is geen paddostoel . Disciminatie voor de huisjes -O-

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 01:14

Geen tikfout hoor, een hoop gescoord en gesjouwd.
Veel plezier voor ieder die gaat!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 01:22

Dan ben ik benieuwd naar je 'buit' :D :P

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 04:41

Nabster schreef:
_Tamara schreef:

Ghehe, gelukkig is het verre van een paddestoel :D

Heb die waterkoker voor €29,95 gekocht en dacht dat die voor ongeveer €50 in de winkels staat. Dus dat is dan nog wel de moeite! :) Moet zeggen dat ik voor de zekerheid ter plekke ook wel vaak even het model opzoek bij Google Shopping om dat te voorkomen inderdaad :o

Weet niet of er mensen zijn die veel Zarqa gebruiken voor hun huid, maar ik leef het hele jaar op die beursaanbiedingen :') Tonic is normaal een tientje en dan €7,50, scheelt toch weer wat als je een voorraadje inslaat :o Heb ook vaak van die pakketten ervan gekocht met crème en scrub, etc. en dat is dan relatief nog goedkoper, maar ze hebben op alle producten wel een lekkere korting.

Etos had ook wel leuke aanbiedingen met op alles 1+1 gratis, maar mijn tasje daarvan heb ik ergens laten staan :+ -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 13:18

Dat is niet zo slim :=

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 13:50

Heeft iemand de goodiebag gekocht? Ik ben benieuwd wat er in zit

Gashmiron

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 13:51

Ik ga dinsdag,
Zijn er nog leuke aanbiedingen bij de dierenstands? *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 14:15

Ik kijk zo wel even , ben nu in die hal :j

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 14:25

_kimm schreef:
Heeft iemand de goodiebag gekocht? Ik ben benieuwd wat er in zit

Op scoupy.com staat een afbeelding van de tas + inhoud maar weet niet of dat klopt met wat er echt in zit.