Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alpha89 schreef:toch maar weer omgeving Alicante geworden (op huizenjacht) en later in het jaar nog 1 weekje weg maar dan ga ik echt naar een nieuwe bestemming kijken
kwamen hier zeer goede tips voorbij.
Baileysdream schreef:De plannen voor dit jaar zijn elke dag naar stal.net zoals vorig jaar en het jaar ervoor.
Vakantie naar buitenland zit er met onze beestenboel niet meer in of iemand moet 3 honden 2 papegaaien, aantal reptielen, konijnen en 3 paarden een paar weken willen verzorgen?
Baileysdream schreef:De plannen voor dit jaar zijn elke dag naar stal.net zoals vorig jaar en het jaar ervoor.
Vakantie naar buitenland zit er met onze beestenboel niet meer in of iemand moet 3 honden 2 papegaaien, aantal reptielen, konijnen en 3 paarden een paar weken willen verzorgen?
Goof schreef:Baileysdream schreef:De plannen voor dit jaar zijn elke dag naar stal.net zoals vorig jaar en het jaar ervoor.
Nou, daar moet toch iemand voor te vinden zijn lijkt me?
Goof schreef:helaas gaat het in deze omgeving niet zo makkelijk, en hebben wij honden uit het buitenland vanuit het dodingsstation waar je niet erg makkelijk andere mensen bij laat.Baileysdream schreef:De plannen voor dit jaar zijn elke dag naar stal.net zoals vorig jaar en het jaar ervoor.
Nou, daar moet toch iemand voor te vinden zijn lijkt me?
ikheetesmee schreef:Iemand nog tips in Italië? Wil het liefst ergens waar wel een strand/meer is en ook een leuke stad dichtbij waar je enigszins iets kan beleven. In een hotel of huisje. Niet te duur gezien ik en mijn vriend het beide moeten doen van een bijbaan loontje die we hebben naast onze studie