LiannePuthzy schreef:Ik vraag me af hoeveel geld je aan drank ect kwijt ben (heb campingkaart, dus alle dagen) degene met wie ik ga zeiden rond de €2500 (ik ben geen grote drinker)
2500 pppw? Geen nulletje er af?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eenitraM schreef:LiannePuthzy schreef:Ik vraag me af hoeveel geld je aan drank ect kwijt ben (heb campingkaart, dus alle dagen) degene met wie ik ga zeiden rond de €2500 (ik ben geen grote drinker)
2500 pppw? Geen nulletje er af?
Catoohh schreef:Leuk! Het topic van dit jaar gevonden!
Ik ben nog nooit eerder geweest, dus dit word m'n eerste jaarVeel van mijn vrienden zijn vorig jaar geweest, en naar aanleiding van alle goede verhalen (en omdat ik vorig jaar zelf weg was op vakantie), besloten om dit jaar zeker te gaan. Ik ga met een aantal vriendinnen en een groep jongens.
Het is dus de eerste keer, maar doe het wel meteen goed en heb een campingkaart. Helaas wel de €125 versie, maar voor vier (à vijf) dagen eigenlijk een prima prijs.
Ik hoor graag van jullie 'vaste Zwarte Cross-gangers' wat jullie ultieme tips zijn, en wat ik echt niet moet vergeten voor de camping!
gribaldi schreef:Catoohh schreef:Leuk! Het topic van dit jaar gevonden!
Ik ben nog nooit eerder geweest, dus dit word m'n eerste jaarVeel van mijn vrienden zijn vorig jaar geweest, en naar aanleiding van alle goede verhalen (en omdat ik vorig jaar zelf weg was op vakantie), besloten om dit jaar zeker te gaan. Ik ga met een aantal vriendinnen en een groep jongens.
Het is dus de eerste keer, maar doe het wel meteen goed en heb een campingkaart. Helaas wel de €125 versie, maar voor vier (à vijf) dagen eigenlijk een prima prijs.
Ik hoor graag van jullie 'vaste Zwarte Cross-gangers' wat jullie ultieme tips zijn, en wat ik echt niet moet vergeten voor de camping!
Condooms![]()
€125,- voor 5 dagen is niet duur hoor! En je kunt het daarna zo duur maken als je wilt
gribaldi schreef:Dat is ook banketstaaf.lig, hij in een caravan jij in een tent. Daar gaat iets mis in de communicatie![]()
Mwah veelal regen gehad al hadden we vorig jaar goed getroffen met het weer. Haha wat is er mis om na een warm, zweterig, modderig smerig dagje zwoel in een tentje te kruipen samen![]()
Maaike_Kealy schreef:gribaldi schreef:Dat is ook banketstaaf.lig, hij in een caravan jij in een tent. Daar gaat iets mis in de communicatie![]()
Mwah veelal regen gehad al hadden we vorig jaar goed getroffen met het weer. Haha wat is er mis om na een warm, zweterig, modderig smerig dagje zwoel in een tentje te kruipen samen![]()
Trots
Maaike_Kealy schreef:gribaldi schreef:Dat is ook banketstaaf.lig, hij in een caravan jij in een tent. Daar gaat iets mis in de communicatie![]()
Trots
gribaldi schreef:Ik zou zeggen neem zo'n klein tentje mee of zorg dat je bij die gozer in de tent kan slapen![]()
Niet te moeilijk denken
Phant0m schreef:gribaldi schreef:Dat is ook banketstaaf.lig, hij in een caravan jij in een tent. Daar gaat iets mis in de communicatie![]()
En zorgen dat al je vriendinnen lang genoeg wegblijven uit de gezamenlijke tent