Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loveslimpie schreef:Daantje ik hoop dat je het dit jaar beter treft!
Ondanks dat het weer niet echt in ons voordeel is wordt er hier in Damuels al hard gewerkt aan de pistes. Er is op dit moment al aardig wat open en afgelopen weekend heb ik me heerlijk vermaakt!
Op sommige stukken zijn de pistes nog wat smal maar verder is er niet zo veel te klagen
Ik kan er wel aan wennen om een wintersportgebied in de buurt te hebben
miccamaaike schreef:Lekker op tijd vertrekken en gewoon doorrijden zou ik zo zeggen.
Ik maak me wel een beetje zorgen voor de kerstvakantie. De weersverwachting voor de komende 2 weken is alleen maar zon zon zon zon zon en dus niks geen sneeuw
miccamaaike schreef:loveslimpie schreef:Daantje ik hoop dat je het dit jaar beter treft!
Ondanks dat het weer niet echt in ons voordeel is wordt er hier in Damuels al hard gewerkt aan de pistes. Er is op dit moment al aardig wat open en afgelopen weekend heb ik me heerlijk vermaakt!
Op sommige stukken zijn de pistes nog wat smal maar verder is er niet zo veel te klagen
Ik kan er wel aan wennen om een wintersportgebied in de buurt te hebben
Dank je voor de update! Hopelijk blijft het goed tot in t nieuwe jaar. Komen we gewoon gezellig in Damuls skienZag dat er idd al best wat open is. Hopelijk krijgen ze de verbinding richting Mellau ook nog open.
amandananana schreef:Wauw haha dat is wel heel goedkoop!
Ik ben vorige maand bij de sample sale in Amsterdam geweest en heb daar boots gekocht voor 100 euro ipv 250. Was ik ook wel heel blij mee
DieL_Zor schreef:amandananana schreef:Wauw haha dat is wel heel goedkoop!
Ik ben vorige maand bij de sample sale in Amsterdam geweest en heb daar boots gekocht voor 100 euro ipv 250. Was ik ook wel heel blij mee
Nice! Wat voor boots en hadden ze toen veel? Was dat die van de Sample Sale club? Vriendinnetje van me is nog steeds op zoek naar Burton Emeralds voor een leuk prijsje en aankomend weekend hebben ze er nog 1
Dat heb je ook goed voor elkaar Celien
amandananana schreef:Ze zijn van het merk thirtytwo, dat was ook het enige dat ze hadden. Ze hadden echt super veel, we zijn allemaal geslaagd voor dingetjes voor onze outfit en alles was echt superveel afgeprijsd. Was inderdaad de Sample Sale Club.
DieL_Zor schreef:amandananana schreef:Ze zijn van het merk thirtytwo, dat was ook het enige dat ze hadden. Ze hadden echt super veel, we zijn allemaal geslaagd voor dingetjes voor onze outfit en alles was echt superveel afgeprijsd. Was inderdaad de Sample Sale Club.
TnxMisschien alsnog maar even langs. Is wel de moeite als ik het zo allemaal hoor.
mirriezz schreef:amandananana schreef:Ze zijn van het merk thirtytwo, dat was ook het enige dat ze hadden. Ze hadden echt super veel, we zijn allemaal geslaagd voor dingetjes voor onze outfit en alles was echt superveel afgeprijsd. Was inderdaad de Sample Sale Club.
Mag ik vragen waar dit is of dat je me een website kunt geven? Klinkt voor mij ook interessant.
DieL_Zor schreef:mirriezz schreef:
Mag ik vragen waar dit is of dat je me een website kunt geven? Klinkt voor mij ook interessant.
http://www.samplesaleclub.nl
Paar keer per jaar meerdere weekenden. Over het algemeen moet je lid worden en inschrijven. Dan krijg je uitnodigingen. Aankomend weekend is wel vrij toegankelijk.
bantu schreef:Wij gaan naar Zwitserlan Saas-Fee net als voorgaande jaren. Zijn 2x met de trein geweest toen de kinderen nog kleiner waren maar de laatste jaren gaan we met de auto en rijden in 1x door. Kinderen inmiddels 10 en bijna 9 (31december) de jongste heeft in zwitserland leren lopen hihi