Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chantaliiejj schreef:chamion, Zo, dit is flink balen zeg, vooral als je bepaalde dingen heb bijgevoegd wat achter af volgens hun iet zo blijkt te zijn, kan je zo'n visum naderhand nog een keer aanvragen trouwens?
Waikiki schreef:Mijn permanent resident ligt rond de 6000euro, ik zou zo blij zijn met 300
Navanja schreef:Ik heb ook groen licht voor mn volgende avontuur..Ik ga een aantal weken trainen in Amerika, en ik moet nu nog van alles regelen
![]()
Ik mag in principe op een toeristen visum naar de USA om bij iemand te trainen toch? Ik wil een aantal dingen bijleren daar die ik nodig heb voor een hogere kans op een baan in Canada. Ik zie het als bijscholing. Kunnen ze hier nog moeilijk over gaan doen bij de douane? Ik moet via Miami-Dallas.
baroeg schreef:Allemaal super gaaf!! Ik ben net weer terug en vind het helemaal appelflap. Kan niet slapen door mn jetlag, mis mn vriend met wie ik daar 2 maanden heb samengewoont, mis de geur van vee en het geluid van koeien die loeien (zat op een ranch). Zo zie je maar weer, reizen heeft ook het risico van je hart verliezen aan een ander land aan de andere kant van de wereldmijn persoonlijke uitvogel project voor komende tijd, hoe kom ik zo snel mogelijk weer terug en hoe kan ik zo snel mogelijk daar emmigreren hahaha. Volgens mij is mn hoofd een beetje helemaal op hol