Nee ik denk niet dat ik de shopper ga kopen, vind hem niet zo mooi en zit voor mij ook niet veel boeiends in voor zover ik de inhoud kan nagaan natuurlijk.
Arghh irritant, had vanavond meteen een koper voor dat kaartje, dus ik gevraagd om vanavond nog het geld over te maken en het mij even te laten weten als het overgemaakt was. En sindsdien hoor ik niks meer en heb ik al wel weer 2 anderen geinteresseerden terwijl de advertentie op gereserveerd staat. Zucht. Hoop maar dat koper 1 wel netjes gaat betalen.
WinSel
Geplaatst: 17-02-16 22:09
Hahaha jij bent erg Dit is voor mij de 2e keer dus heb werkelijk geen idee hahah
Ow wat vervelend is dat zeg, als ze iets niet meer willen laat het dan gewoon weten. Nu hou jij t kaartje vast en zegt tegen anderen dat ie is verkocht.....
Wie is erg , na al die jaren. En veel veranderd het niet. Ik sta nu tussen de hallen en recht voor me en hoog restaurant en links eethal en rechts de hal met troep en die stomme brillenpoets lui .
Jammer dat we weer niet op dezelfde dag gaan Rebecca (verre van haha ik ga hem openen en jij doet het hek dicht) anders had ik best even real life Hoi willen zeggen. Komen elkaar zovaak tegen in topics jij en ik
Haha goed onthouden inderdaad! Ik sta weer in één van de stands van Renske, maar welke weet ik nog niet. Zou dit jaar niet gaan in verband met mijn gewone werk maar ik ben woensdag vrij dus ik ga alsnog.
Ga 'helaas' de laatste zondag , moet werken en mam ook
Maar dan ben ik er!
jij bent ook goed
Klopt , kom ik met nog meer zooi thuis
Anoniem
Geplaatst: 18-02-16 19:43
Iloveiswan schreef:
Ik zeg boktmeeting in de pennystand op zondag
Is het nou echt DE penny?
_Blacky_
Geplaatst: 18-02-16 19:45
ik ga zaterdag met mn moeder en schoonzusje. alweer zoveel zin in. is mn 11e x ofzo
Ianrowan2009
Geplaatst: 18-02-16 19:47
Ik ben vorig jaar samen met mijn moeder geweest en heb het zo ontzettend naar mijn zin gehad. Ik ga volgend jaar weer want ben bang dat alles anders teveel hetzelfde blijft.
Iloveiswan
Geplaatst: 18-02-16 19:48
Rebecca schreef:
Iloveiswan schreef:
Ik zeg boktmeeting in de pennystand op zondag
Is het nou echt DE penny?
Geen idee eigenlijk op de lijst met standhouders staat Penny. Maar geen beschrijving.