.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 21:09

Tierania_ schreef:
poes schreef:
Dagen verlof is hier ook een drama. 20 dagen.

Zo.. ik heb gewoon het dubbele :=
Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel uur je werkt per week.

Officieel 40 op de ene baan en 5 a 6 op de andere. Zit rond de 50-55 per week.

Arienette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 04:04

Jullie plannen al wel vroeg allemaal :D Wij gaan meestal in het najaar op vakantie ivm buiten seizoen, geen kinderen en makkelik vrij krijgen.

Hier drie ideeen afhankelijk van oa evt huis kopen of niet dit jaar.

Tanzania, woont sinds afgelopen najaar familie en ben nog nooit in afrika geweest. Heb nog geen plan maar idee zou zelf rondreizen, safari'en en als laatste weekje Dar en Zanzibar met familie zijn.

Iran, lijkt me super interessant en vlucht en kosten daar zijn niet zo duur. Nadeel afgelopen zomer al in een islamitisch land geweest, niks mis mee, maar voor afwisseling zou afrika wel tof zijn, voordeel positie van iran is nu positief en je weet nooit hoe lang dat duurt.

Goedkoopste optie is Spanje, ook familie wonen dus misschien eerst barcelona en dan vanaf logeeradres midden spanje doen.

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 04:14

2 Maanden rondtrekken in Nieuw-Zeeland en Australië om onze 3 jaar in NZ wonen af te sluiten op weg terug naar Nederland. Op het moment zit er 1 week op.

Willemijnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 04:31

Omdat dit jaar het laatste jaar is dat ik mee ga op vakantie gaan we 3 keer op vakantie.

Meivakantie: weekje naar boerderij in midden frankrijk
Zomervakantie: 2 á 3 weken met de auto rondrijden door denenmarken, zweden en noorwegen
Herfstvakantie: met mijn vader een weekje naar de boerderij van vrienden in polen

en misschien nog weekendje met mijn tante weg, waarschijnlijk stad in oost europa bezoeken.

Anoniem

Re: Jouw vakantieplannen voor 2016..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 17:20

Oh ik word wel jaloers van al jullie verre reizen :P

Ik zeur altijd aan ieders hoofd dat mensen mee moeten naar Charme, maar niemand wil :P

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 17:32

Mijn plan van 2016 was eigenlijk om een weekje naar noord noorwegen te gaan voor whale watching en snorkelen met orka's maar de prijs werd me net wat te veel (5 dagen voor 1300 euro -O- )

Nu wil ik in de zomervakantie 2 of 3 weken vakantie werk gaan doen! Ergens op de wereld.. :') Nu heb ik niets met zuid Amerika of azie maar de rest vind ik prachtig, maar omdat het aanbod zó groot is krijg ik niets gevonden. Mijn interesse liggen bij dieren en studeer voor dierenarts assistente dus lijkt me leuk om hier iets mee te gaan doen.

Zijn er mensen die ooit zo iets hebben gedaan en die mij een project aan kunnen raden ? :)

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 17:37

Mijn ouders hebben een huis in Spanje, dus zodra ik klaar ben met stage, ga ik daar vier weken heen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 17:45

@ Casperzazou: Is er geen bokker die op een schip werkt voor haar studie, iets wetenschappelijks? Heb daar ooit een topic van gezien, die deed tellingen van zeediertjes in de Noordzee. Wie weet kent zij soortgelijke projecten op meer tropische plekken? Of juist in het Hoge Noorden?

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 19:06

Vakantieplannen gewijzigd; weekje sziget It is :)

Verder kijken hoeveel geld we nog hebben, misschien combineren we t met een weekje Hongarije, slovenie of kroatie..

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 16:32

Onze vakantieplannen voor 2016 zitten er alweer bijna op. In januari zijn wij een week op wintersport geweest in Oostenrijk naar het plaatsje Sölden en in maart gaan wij weer richting Oostenrijk voor een lang weekend Saalbach. Duimen draaien al dat er nog sneeuw ligt tegen die tijd.

Misschien dat wij na de zomer nog een weekje ergens naar toe gaan. Helaas heb ik zonneallergie dus een lekkere zonvakantie in de zomer zit er voor ons niet in. Dus mocht hier iemand nog een leuke bestemming weten? Belangrijkste is dat er niet teveel zon is en geen hoge temperaturen dus niet boven de 25 graden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 16:34

JorisDy schreef:
Onze vakantieplannen voor 2016 zitten er alweer bijna op. In januari zijn wij een week op wintersport geweest in Oostenrijk naar het plaatsje Sölden en in maart gaan wij weer richting Oostenrijk voor een lang weekend Saalbach. Duimen draaien al dat er nog sneeuw ligt tegen die tijd.

Misschien dat wij na de zomer nog een weekje ergens naar toe gaan. Helaas heb ik zonneallergie dus een lekkere zonvakantie in de zomer zit er voor ons niet in.

Zijn jullie een beetje creatief? Een weekje Charme *\o/* _O-

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 18:35

Ik ben net terug van een week tenerife. Normaal gingen wij altijd in het hoogseizoen ivm opleidingen, maar wat was het heerlijk om even weg te gaan uit de winterdip. Dit willen we best vaker gaan doen. Alleen jammer dat er niet zoveel betaalbare bestemmingen zijn. Ik ga graag elk jaar ergens anders heen. Ik hou van een mooie natuur en plus 23 graden. Tips zijn welkom, maar mijn gevoel mijd het liefst wel het oosten.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 14:01

Februari week wintersport in Oostenrijk

November 16 dagen Dominicaanse Republiek

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 17:16

Hier op het moment het hotel uitgezocht.
SENTIDO flora garden in Turkije. Waarschijnlijk eind juli zodat wij beiden vrij zijn.
Ziet er prima uit, beetje afgelegen, adults only, eten is ok :j

Kiki_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 17:17

Mei 2 weken frankrijk, zomer 2 weken frankrijk, september 1 week frankrijk. Saai he ;-)

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 17:26

Juni, 17 dagen naar Bali <3 Ik heb alleen ontzettende vliegangst :=

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 17:56

Ik ben al een weekend naar Istanbul geweest en een week naar Rome. De hele maand juni zit ik in Spanje voor veldwerk. In de zomer hoop ik ergens te gaan backpacken of alvast naar te vertrekken naar het land waar ik mijn thesis onderzoek ga doen (hopelijk Zuid Amerika, voor ongeveer 5 maanden).

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 18:02

Wat een heerlijke bestemmingen <3 Vliegen naar warme oorden <3

Maar wij kijken echt uit naar 10 dagen camping met de caravan, Nederland of Belgie :+ (het enige nadeel van paarden aan huis :Y) )

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 18:13

Een citytrip via srprs.me, nog een weekendje weg, een dagje (eigenlijk twee daagjes) België, IJsland en ergens in het najaar naar Australië (maar dat valt niet onder vakantie haha) :)
En eigenlijk wil ik nog graag naar Kiev.

Obelix95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 18:20

Midden Mei: Weekje Malaga (Spanje) met de klas (ik help met het organiseren, dus zeker weten ook een dagje strand 8-) )
Ergens in Juni: Reisje naar Lissabon met ouders en zusje
Begin Augustus: Weekendje port ze lande met vriendinnen
Midden Augustus: Bestemming nog onbekend, maar met mijn zusje naar mijn ouders die dan ergens aan het kamperen zijn.

En nog ergens twee daagjes naar Texel toe om iedereen weer is op te zoeken :)
Lekker veel reizen dit jaar :D En de verdere vakantie veel werken!

tenerife

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 21:51

Mayrhofen, Milaan, Verona/Venetië, München, Mallorca, Dublin, Berlijn.

Genoeg leuks dus:)

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:25

In het voorjaar/ begin zomer met de auto via Duitsland naar Italië en dan door Frankrijk terug. Kamperen. We willen met de Volvo van vriendlief, maar die is nu nog niet af. :+ Verder gaan we vaak nog wel een weekendje of midweekje Terschelling.
Sommige mensen hier gaan echt veel/ vaak op vakantie! Heerlijk!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:34

Ja het staat vast we gaan naar Engeland/schotland met de camper Grotendeels Engeland
Wat wij van plan zijn
Via hoek van Holland met de boot naar Harwich dit vinden wij niet echt een mooie plaats maar we zitten dan maar 5 uur op de boot en dat is met Toots (ons hondje)nog wel goed te doen. Van daar uit willen we naar New Forrest hopelijk gelijk bij aankomst weg rijden en lekker daar naartoe. Daar willen we een overnachting en mogelijk 2.

Daarna richting Cornwall of Devon we gaan 1 van de twee doen anders wordt het te krap met de tijd.

Dan richting kotswolds waar we 2 nachten zullen blijven waarschijnlijk daarvandaan gaan we o.a ook langs Silverstone circuit en we gaan tijdens de reis nog meer circuits bezoeken. Tenminste dat is het plan.

We gaan daarvandaan richting peak district en ook lake district hier zullen we wel wat nachten blijven, en als het even mee zit mogelijk naar het Isle of man, het plan is om de camer ergens te laten staan en voor op het eiland een hotel te boeken. hiervoor moeten we op een boot dus is niet zeker, mijn vriend wil graag naar dat circuit en het is een prachtig eiland dus zou wel mooi zijn.

Dan gaan we richting Loch Lomond Hier zullen we in die streek een aantal nachten verblijven dan richting Aviemore en dat zal het hoogste punt zijn als we het al halen in de tijd wordt heel krap aan. en dan weer terug langs de noord en oostkust.

Als er mensen zijn met tips waar we iig langs zouden kunnen/moeten hoor ik dat graag

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 00:59

Hmmz hier gaat Londen niet meer door. Kan geen vrij regelen van m'n werk ;(

Maar Zweden in mei is bevestigd!
En de 'Frankrijk planning' is ook rond. Dit jaar gaan we: iets meer dan een week naar het Loire gebied, een weekend naar de wijngilde-feesten in Sancerre, daarna een of twee dagen Parijs en vier dagen Lille.

Ramiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 12:42

Dit jaar helaas geen verre reis, afgelopen jaar een nieuw huis gekocht. Dus het wordt in april rondreis Andalusië en eind augustus weekje FuerteVentura. Zou volgend jaar graag Cuba of Afrika willen doen.