Skessa_ schreef:Neuh ik moet nu eens voor wat ouder gaan![]()
![]()
Ik ken Maartje trouwens wel hoor, dus ik wijs ze wel aan mocht ik dr langs zien lopen![]()
![]()
Hooooo ! Wacht ! Halt ! Stop ! Jij kent mij ?

Wat schoenen betreft.. Vorig jaar heel 't weekend op m'n verrotte allstars rondgelopen die ik daar heb achtergelaten, tezamen met de tenten..

Wij komen trouwens uit 't mooie Zeeusche land ! Op de camping straks ook te herkennen aan 3 dezelfde tenten (lang leve de Gamma aanbieding deze week !) een zeeuwse vlag en waarschijnlijk nog een hoop paasei....
Ik probeer wel ff te douchen 's ochtends, maar was ook elke x super vroeg wakker dus heb bijna niet in de rij hoeven staan

Qua muziek heb ik niet zo'n eisenlijst.. De ervaring heeft mij geleerd dat het zinloos is daar, er is overal wel van alles te zien en te beleven. Het enige wat ik ECHT wil zien : Flogging Molly en Normaal.
The Fragment vind ik ook altijd leuk net zoals Memphis Maniacs en the Heinoos

Aan mij hebben jullie niet zoveel in een WA groep.. Heb geen tijd om echt mee te kletsen, voor als er een meeting afgesproken wordt oid vind ik het wel leuk om vlak voor 't weekend er in te komen.. Mits het geen gekkenhuis met dat ding word.