Wat topics van voorgaande jaren:
[EV-ITP] Royal Ascot Ladies Day

[BEU] Engeland: Ladies Day Royal Ascot (foto's) Idem

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:Saddledancer: Grand Stand op Ladies Day![]()
Wat topics van voorgaande jaren:
[EV-ITP] Royal Ascot Ladies Day![]()
2013
[BEU] Engeland: Ladies Day Royal Ascot (foto's) Idem2010
Apple schreef:Saddledancer, dat missen we toch echt in Nederland![]()
In de UK is het heel normaal dat je naar een ball gaat in je balldress en de heren in evening dress. Maar in Holland
Nagini schreef:Eulogy: ik ga vrij regelmatig uit ja. Laatste weken even niet omdat ik geld moet besparen.
Waarmee vind je dat ze achter liggen?
Saddledancer: ik ben prima zeg je idd niet haha. 'Met mij gaat het goed' is denk ik meer de Nederlandse variant.![]()
Of als iemand natuurlijk zegt alles goed kun je zeggen ja prima.
saddledancer schreef:Nagini schreef:Eulogy: ik ga vrij regelmatig uit ja. Laatste weken even niet omdat ik geld moet besparen.
Waarmee vind je dat ze achter liggen?
Saddledancer: ik ben prima zeg je idd niet haha. 'Met mij gaat het goed' is denk ik meer de Nederlandse variant.![]()
Of als iemand natuurlijk zegt alles goed kun je zeggen ja prima.
oops, ik roep echt al zo lang ik me kan herinneren 'ik ben prima'![]()
oh well, zullen ze ook wel mee hebben leren leven dan![]()
Ik heb zelfs welleens 'ik ben perfect' geroepen terwijl ik dat niet zo bedoelde
ikke schreef:saddledancer schreef:
oops, ik roep echt al zo lang ik me kan herinneren 'ik ben prima'![]()
oh well, zullen ze ook wel mee hebben leren leven dan![]()
Ik heb zelfs welleens 'ik ben perfect' geroepen terwijl ik dat niet zo bedoelde
Ach, jij bent net zo hilarisch voor Hollanders als wat ik ben voor de gemiddelde Brit.
saddledancer schreef:ikke schreef:Ach, jij bent net zo hilarisch voor Hollanders als wat ik ben voor de gemiddelde Brit.
Altijd goed om te weten dat ik onbedoeld heel grappig ben![]()
![]()
![]()
(laatste vakantie vroeg mijn moeder me of ik haar portomonee (ook al zo'n rotwoord) ergens had gezien, en ik antwoord doodleuk 'Ja op de corner van de couch'mijn moeder nam niet eens meer de moeite o me te verbeteren, die zegt gewoon 'dankje' pakt der portomonee, en zegt terwijl ze de kamer uitloopt 'je moet je nederlands oefenen'
)
ikke schreef:saddledancer schreef:
Altijd goed om te weten dat ik onbedoeld heel grappig ben![]()
![]()
![]()
(laatste vakantie vroeg mijn moeder me of ik haar portomonee (ook al zo'n rotwoord) ergens had gezien, en ik antwoord doodleuk 'Ja op de corner van de couch'mijn moeder nam niet eens meer de moeite o me te verbeteren, die zegt gewoon 'dankje' pakt der portomonee, en zegt terwijl ze de kamer uitloopt 'je moet je nederlands oefenen'
)
Nou, dat dusIk haal ongetwijfelt dezelfde stunts uit, alleen is er dan niemand bij om me daarop te wijzen, dus ik ben me van geen kwaad bewust
ikke schreef:saddledancer schreef:Vandaag ga ik verhuizen
Dat doe je verkeerd. Je moet een ander verhuizen, wel de lol, niet de stress.......
Sterkte en succes met de verhuizing.
Molfre schreef:Pff mazzelaar. Ik ben drie maanden geleden verhuisd, alles in 48 uur moeten doen en niks (behalve mijn eigen spullen en hier en daar wat dingen.) was klaar toen we het vrachtwagentje haalden. Wat een nachtmerrie was dat, we hebben alles zelf gedaan