Skessa_ schreef:Laten jullie even weten of je het Noorderlicht hebt gezien??
Ik hoop zoooooooo dat wij het ook gaan meemaken!! Al moet ik er midden in de nacht mn bed voor uit![]()
Zal ik doen, ik ga donderdagnacht een poging wagen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
enzino schreef:Kwam dit filmpje tegen online: real-time, geen time-lapse:
https://video-cdg2-1.xx.fbcdn.net/hvide ... e=55E31FE6
Krijg nu wel heel veel zin om te gaan.
Zoetje_ schreef:Ann_Pam schreef:Misschien kom ik je toevallig nog wel tegen Zoetje_![]()
Heel veel plezier de komende weken!
Zou leuk zijn!
Waar zit je donderdagavond ergens? Misschien kunnen we samen naar het noorderlicht zoeken
Jij ook veel plezier!
)
Jij ook Zoetje_? We zouden met een tour gaan en deze werd afgelast door de bewolking. Toevallig keek ik even buiten rond half 12 en ja hoor, het noorderlicht boven Reykjavik, en het werd steeds helderder en mooier. Wat heb ik daar van genoten!
?
)
En verder is het gewoon lekker IJslands allemaal
.
.
), maar we zijn uiteindelijk bij Solhestar beland, wat echt megamegaMEGA gaaf was! Heerlijke rit gehad en nu 3 dagen later nog pijn in mn kont en loop erbij als een omaatje
.
.
20150922_892 by Yvonne, on Flickr
20150922_846 by Yvonne, on Flickr
20150922_57 by Yvonne, on Flickr
20150922_435 by Yvonne, on Flickr
20150922_338 by Yvonne, on Flickr 
! Heb je dat ook op de foto? Lijkt me echt zooooo vet!
p
. 
We willen naar de Landsmot en dan dagen er voor en achter plakken. Gaan binnenkort even afspreken om te kijken of het echt haalbaar is en om concreter te maken en te bedenken wat ons budget is etc.
) maar dat bleek ook niet zo simpel. Of eventueel die bus die het binnenland in gaat. Hahaha wij gaan het maar niet met de huurauto proberen 

Nou ja, busje dan. Het hobbelt wel een beetje... En op de F-wegen moesten we idd rivieroversteken vermijden en moesten paar keer omkeren. Dat we keer stukje naar boven wilden rijden bij 1 van die gletsjers in het zuiden was dat mss net even iets te voor het busje. De motor viel uit en rolden stukje naar achteren.
Uiteindelijk wel bovenop gekomen. En daar stonden allemaal 4x4's bij de hut. 
Echt bizar dat je 2x het water door moet om op de camping te komen.