Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
myrt3 schreef:Lekker weer he hier in NZ, resfeber:)
Op het moment werk ik als groom op een spring stal in Clevedon (30 min onder Auckland) en reis elk weekend met de truck naar spring wedstrijden. Hard, zwaar werk maar best leukblijf tot eind maart hier. en dan richting zuider eiland.
Anyway, iemand een idee om goedkoop een pakketje te versturen van NZ naar Nederland? Vind alleen maar tarieven van >$150. Denk niet dat het gaat om meer dan 5kg...
Het maakt niet uit hoe lang het er over doet om terug te komen.
Jackieboy schreef:Hoi iedereen!
Sorry dat ik hier even binnen kom vallen, maar heeft iemand hier ervaring met een H-2A temporary agricultural workers visa voor Amerika?
nijnthju schreef:Ik ben bezig mijn reis naar Australie te realiseren, maar ik moet nog werk vinden. Het liefst met paarden natuurlijk.
Kunnen jullie me helpen hoe ik dit het handigst aan kan pakken. Ik wil na de zomer vertekken
abbycootje schreef:Ik ben inmiddels al heel wat stappen dichterbij om in NZ te gaan werken![]()
Ondertussen ben ik bezig met een paspoort aan te vragen (door mijn dubbele nationaliteit kan ik een nieuw-zeelands paspoort krijgen).
Vanwege dat ik naar Nieuwzeeland ga heb ik de keuze moeten maken mijn paard te verkopen.
Vandaag is hij zowel klinisch als rontgologisch goedgekeurd en zondag gaat hij naar zijn nieuwe eigenaren!
Heel dubbel maar ik kom steeds dichterbij om mijn droom waar te kunnen maken =D
abbycootje schreef:Ik ga werken als groom/ruiter op een stal vooral gericht op het springen en de eventing.
En ik zou daar zolang kunnen blijven als ik wil, dus het zal waarschijnlijk wel voor een lange tijd worden als het bevalt maar dat zal vast goed komen
Michelle_96 schreef:abbycootje schreef:Ik ga werken als groom/ruiter op een stal vooral gericht op het springen en de eventing.
En ik zou daar zolang kunnen blijven als ik wil, dus het zal waarschijnlijk wel voor een lange tijd worden als het bevalt maar dat zal vast goed komen
Zat jij niet bij mij op school? Terra in meppel? Je naam komt me bekend voor van de absentie lijsten van regioleren haha
abbycootje schreef:Michelle_96 schreef:[quote="abbycootje"
Ik ga werken als groom/ruiter op een stal vooral gericht op het springen en de eventing.
Zat jij niet bij mij op school? Terra in meppel? Je naam komt me bekend voor van de absentie lijsten van regioleren haha