En we gaan weer naar Amerika!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Re: En we gaan weer naar Amerika!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 02:28

Ohhh leuke foto's!!! :):) Ik ben echt ontiegelijk jaloers, niet normaal! Volgende keer prop je me in de koffer, toch?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-14 02:32

Hahaha :P Je mag van mij zo mee hihi :P

Het is zo gek, het voelt helemaal niet alsof ik helemaal in NYC zit :') Ik besef het nog niet echt ofzo haha. Terwijl ik echt midden tussen de grote gebouwen zit. Morgen wil ik eigenlijk plannen om naar Statue of Liberty te gaan als het mooi weer is en anders wil ik naar het museum gaan :) Eventjes afwachten. Wilde eigenlijk ook nog naar the Bronx zoo maar ik weet niet of ik de tijd er voor heb

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 06:36

Wauw gave platen ! ,,laat ny mooi zien! Is die ene ruiter zo klein of vertekend het?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 07:18

Ik wil echt zoo graag terug!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 08:31

Van de zomer zat ik ook in dit hostel. Wij hebben ook veel bij Breadand butters gegeten. Iig ontbijt. Perfecte uitval basis. Je kan prima lopen naar veel bezienswaardigheden. Ook de metro is dichtbij en makkelijk om je mee te vervoeren. Wij hebben 2 dagen de hoponhopupbus gedaan. Dan kun je in korte tijd veel zien. Begin deze maand zat ik in een hostel aan central park. Toen moest ik echt met de metro. Was ook goed te doen trouwens.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 08:41

Hahaha bereden politie is daar wel anders met een neusriem en bit op half 6 :P wel tof hoor. Heel immens lijkt mij dat met die hoge gebouwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 08:58

Wauw, wat ontzettend gaaf! :D Ik ben zooo jaloers, NYC is mooi! <3
Veel plezier, maar dat moet wel goedkomen!

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 09:14

Je hebt al lekker veel foto's super leuke reeks!!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 09:34

Hoe warm/koud is het daar nu op dit moment? Gezien ik ook foto's van zwervers op straat zie?

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 09:45

Volgens mij vriest het er snachts, of tegen het vriespunt aan. Ik ga ook over enkele dagen dus houd ook een beetje het weer in de gaten:).

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 10:05

Wauw gave foto's!
Bij die paarden moest ik ook twee keer kijken haha.

Verder vind ik t wel altijd aangrijpen om die armoede te zien, in Amerika kan het zo snel gaan..

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 10:08

lifaya schreef:
Ik vind Manhattan echt een van de meest simpelste buurten ever :') het is zoooo makkelijk om de weg te vinden hier! Je raakt gegarandeerd niet de weg kwijt, zolang je maar weet waar je moet zijn haha :))

Daarom snapte ik ook niet dat afgelopen seizoen bij HNTM ze maar steeds verdwaalden.. Het is zo veel makkelijker dan Nederlandse steden :Y)

Ik geniet ook van je mooie foto's ! Was er zelf afgelopen zomer nog, maar wil nu alweer terug !!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 10:10

Ik verdwaalde altijd bij 5th avenue. Dan moest ik naar east 47th en dan zag ik weer wat en dan liep ik de verkeerde kant uit. 5th avenue is zeg maar de scheiding tussen east en west

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-14 14:20

Jeah eindelijk een goede nachtrust gehad jeej. Om 12 uur komt mijn date/gids me ophalen. Heb tegen hen gezegd dat ik er uitzie als oliebol en niet de gezelligheid zelfe ven haha

Victory-Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 15:39

Mooie foto's, hoor. :j
De politiepaarden zien er prachtig uit, wel aparte neusriem zo, haha. Veel plezier met je date/gids en dat je maar lekker veel foto's blijft plaatsen. :D

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 16:03

Zo gaaf!
Hoop volgend jaar te kunnen gaan en dan idd met kerst......

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-14 16:15

Neusriem zit idd anders dan wij gewend zijn! Weet ook de reden niet. Wel is dit ontzettend goed leer, harnass leather geloof ik. Word ook gebruikt voor westerntuig en gebruikt door Amish leerbewerkers en tuigmakers als ik het goed heb :P

Ik ga even naar de subway een ontbijtje van 3 dollar scoren :D Ben benieuwd :') hoef daar voor geloof ik 4 straten over te steken. Door dat oversteken duurt het altijd langer :')

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 16:18

Wauw!! Zo gaaf die foto's!! <3

Victory-Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 16:19

Subway is altijd lekker ontbijtje. :j :9

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 16:35

Aah waarom heb jij mij niet meegenomen? Die kerstboom <3

Hele leuke plaatjes!!

Arme zwervers breken altijd mijn hart.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-14 16:53

Ik vind die zwervers ook echt hartverscheurend. Het is dat ik geen cash heb anders had ik ze wel wat gegeven. Vriendin van me heeft die zwerver met die hond wel wat gegeven. Ik moet vandaag echt even cash scoren want telkens met mijn creditcard betalen is ook irritant :')

Net heerlijk ontbijtje veroberd. Jummy. Een broodje met omelet, bacon, slam paprica en chipottle saus <3 en een flinke koffie <3

Vandaag is het voor zover k zie mooi weer, ik zie wel wat bewolking nu, maar zolang het droog blijft wil ik naar ground zero, statue of liberty en brooklyn bridge. Moet ik wel lekker zware tas op mijn rug meezeulen want heb nu al mijn lenzen nodig :') vandaag dus ook voor het eerst gebruik maken van de subway :D

Ben trouwens wel echt brak :') spierpijn van het lopen gisteren, want we hebben echt wel een aantal uren gelopen haha :)) Heel toevallig komt een oud schoolgenootje waar ik vriendinnen mee was ook naar NYC vandaag, dus misschien dat dat iets voor vrijdag is :D Zij zit bij Times Square in de buurt, dus misschien dat ik samen met de Zweed daar weer heen ga, ik weet het nog niet.

liempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 16:56

Ik zou als ik jou was ook nog een avondje Broadway pakken. Mamma Mia is heel leuk! Onder de rode trap op Time Square kun je kaartjes voor dezelfde avond met veel korting kopen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-14 16:59

Ahhhh daar was die rode trap dus voor :') vond het al zo gaar dat mensen allemaal op die trap zaten terwijl er niks was haha :)) Maar ik weet niet of ik nog tijd heb daarvoor, maar als ik het ga doen word het morgen! Lijkt me eigenlijk best leuk om eens mee te maken! Zou je foto's (zonder flits) mogen maken?

Ik blijf mezelf verbazen hoe makkelijk ik me overal aanpas haha. Overal waar ik kom, blend ik me zo in de rest van de mensen :') Ik heb absoluut geen last van heimwee, en ookal zou ik hier echt niet willen wonen, vind ik het toch wel echt een ontzettend gave stad!

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 17:10

Maar je kunt toch gewoon even bij de bank pinnen? :o?

Eerste wat wij altijd doen. Kun je fijn met de cab (die toch geen drol kost in NYC) :D

Ellis Island is echt een aanrader. Heeft ontzettend veel indruk om mij gemaakt. Super mooi gemaakt en als je een (ENGELSE!) audio tour pakt is het ook ingesproken door mensen die daar het land binnen zijn gekomen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-14 17:17

Pinnen kost vaak extra :P Daarom doe ik liever cashback bij een supermarkt, maar hier doen ze dat niet :')

Ik ben nog niet met de taxi geweest, ik ga er wel 1 nemen naar Penn Station zaterdag, geen zin om in de metro te gaan met mijn bagage, zal behoorlijk druk zijn :P

Ellis Island, eff kijken op google :P