Ik ben echt ontiegelijk jaloers, niet normaal! Volgende keer prop je me in de koffer, toch? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben echt ontiegelijk jaloers, niet normaal! Volgende keer prop je me in de koffer, toch?
Je mag van mij zo mee hihi
Ik besef het nog niet echt ofzo haha. Terwijl ik echt midden tussen de grote gebouwen zit. Morgen wil ik eigenlijk plannen om naar Statue of Liberty te gaan als het mooi weer is en anders wil ik naar het museum gaan
Eventjes afwachten. Wilde eigenlijk ook nog naar the Bronx zoo maar ik weet niet of ik de tijd er voor heb
wel tof hoor. Heel immens lijkt mij dat met die hoge gebouwen.
Ik ben zooo jaloers, NYC is mooi! 
lifaya schreef:Ik vind Manhattan echt een van de meest simpelste buurten everhet is zoooo makkelijk om de weg te vinden hier! Je raakt gegarandeerd niet de weg kwijt, zolang je maar weet waar je moet zijn haha

Ben benieuwd
hoef daar voor geloof ik 4 straten over te steken. Door dat oversteken duurt het altijd langer
en een flinke koffie
vandaag dus ook voor het eerst gebruik maken van de subway 
spierpijn van het lopen gisteren, want we hebben echt wel een aantal uren gelopen haha
Heel toevallig komt een oud schoolgenootje waar ik vriendinnen mee was ook naar NYC vandaag, dus misschien dat dat iets voor vrijdag is
Zij zit bij Times Square in de buurt, dus misschien dat ik samen met de Zweed daar weer heen ga, ik weet het nog niet.
vond het al zo gaar dat mensen allemaal op die trap zaten terwijl er niks was haha
Maar ik weet niet of ik nog tijd heb daarvoor, maar als ik het ga doen word het morgen! Lijkt me eigenlijk best leuk om eens mee te maken! Zou je foto's (zonder flits) mogen maken?
Ik heb absoluut geen last van heimwee, en ookal zou ik hier echt niet willen wonen, vind ik het toch wel echt een ontzettend gave stad!

Daarom doe ik liever cashback bij een supermarkt, maar hier doen ze dat niet