Schotland vind ik opzich leuk, maar IJsland trekt me toch wel meer Dat staat al zó lang op mijn lijstje, als dit door zou gaan zou dat echt een droompje worden die uitkomt
Leverage
Geplaatst: 19-09-14 21:30
Hm, denk dat Schotland ook heel wat kan bieden hoor En het is een stuk beter voor je portemonnee
Maar als het IJsland gaat worden dan kan een buitenrit op IJslandse paarden echt niet ontbreken he
Natuuuuurlijk gaan we dan een buitenritje doen Dat kan niet ontbreken. en ik ga dan ook zeker proberen te regelen of we 'wilde' ijslandse paarden kunnen fotograferen.
Ode aan IJsland vind ik ook erg goed eruit zien, daar heb ik nu wat contact mee wat heen en weer mailen betreft over een eventuele andere prijs en mogelijkheden Ik heb nog 1 organisatie die bij mij op 1 staat maar nog niet heeft terug gemaild.
Mocht je nog IJslandse stallen willen, ik heb er een paar opgeslagen in een word document kan die morgen wel eventjes sturen!
Marit
Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-14 11:43
Ik ben in goed gesprek met ode aan IJsland! Zij willen een 10 daagse reis voor ons proberen samenstellen met een paardrij tocht ertussen en mogelijkheid IJslanders te fotograferen binnen een budget dat wij aangeven. We kunnen zelf aangeven welke accommodaties we willen. Is iedereen oke met zo goedkoop mogelijk zolang we de apparatuur maar veilig hebben? Dat zal dan aanzienlijk de prijs kunnen laten zakken. Ik ga proberen rond de 2000 te blijven, liever eronder.
Maar ben benieuwd naar de fotos van jullie als het zo ver is!
Marit
Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-14 16:40
Net foto tours gebeld, zij zijn heel uitgebreid en bieden flinke workshops erbij aan onderweg. Zijn wat primitiever wat eten betreft, als in savondsn met zonsondergang ergens heen en zelf even eten kopen voor onderweg etc. Hij gaat iets proberen samen te stellen voor €2000 pp, 10 dagen waarbij we ook paarden gaan fotograferen. Kan wel een weekje duren Maar goed, van wat andere organisaties weten we ook nog niks.
romyloverrr
Geplaatst: 20-09-14 16:49
Mij lijkt het erg leuk! Ik wacht even af wat de prijs zou worden, want meer als 1500 heb ik er niet voor over
Onder de 1500 zal niet gaan lukken romyloverrr Ik ben nu aan het proberen iets rond de 1900 voor elkaar te krijgen, maar goedkoper dan dat gaat het echt niet worden.
Overigens gelden deze prijzen bij alle organisaties alleen als ik echt 8 personen mee kan krijgen. Dus zodra ik de offertes binnen heb die ik heb aangevraagd wil ik echt een vaste groep gaan samenstellen, anders word het voor iedereen duurder. We zitten nu op 5, dus er moeten er echt nog 3 bij. Desnoods dat we dan allemaal even op fb wat kunnen rondvragen wie het voor die prijs ziet zitten Maar goed, dat zien we dan!
Als het rond de 1900-2000 wordt wil ik in ieder geval definitief mee! Op wat voor een termijn moeten we die groep uiterlijk bij elkaar hebben? Ik denk dat dat wel goed moet komen!
Weet ik niet zo goed. Maar ze willen allemaal zo snel mogelijk boeken vanwege de vliegkosten ook etc dus ik denk niet dat we dan nog 2 maanden kunnen zoeken. Maar ik denk idd als we tegen die tijd te kort hebben en we op Facebook vragen we een groep bij elkaar moeten krijgen!
Er werd gevraagd om vertrekdata, de ene zou zijn op 22 of 23 juni, de andere 25 juli.. Ik heb 25 juli opgegeven omdat ik denk dat nog niet iedereen officieel vrij heeft rond 22 juni. Als je nog met herkansingen ofzo zit is het nog mogelijk dat je dan nog bezig bent. Lijkt me dat halverwege juli iedereen wel vrij is
Pfffff... Ik moet niet gaan bedenken wat ik allemaal nog graag zou willen als upgrade statief en ND filters etc. Dan ga ik weer op internet struinen en ga ik ik nu al zorgen maken hoe ik mijn statief mee kan nemen in mijn koffer.