Nessah schreef:SophieFT schreef:Een vraag he, wat is jullie bedoeling nou? Ik kan niet heksen want anders had ik de tijd wel teruggedraaid. Het punt dat dolfijnen die in gevangenschap leven het slecht hebben is ook duidelijk. Ik denk dat op pagina 1 dat al duidelijk was, ook voor de mensen die het misschien ooit van plan waren. Wat is jullie doel dan nog?
Aangezien jij zo fel, persoonlijk ( check je bericht hierboven naar mij.. Terwijl ik het goed bedoelde) en aanvallend reageert blijven er mensen reageren. Had je op pagina 1 gezegd dat je er niet bij had stil gestaan en dat je er de volgende keer een keertje extra over nadenkt, was het commentaar gestopt/minder ( kijk maar naar ITP of HAW, wanneer iemand een méga strakke bijzet heeft, is de manier van reageren van TS de reden of het 10 pagina's krijgt of 3).
Juist omdat je de verhalen "gezeik"en "typisch Bokt" noemt en daarbij geen 1 keer hebt gezegd dat je het nu misschien toch wel wat sneu of ondoordacht vind, raken mensen die er fel op tegen zijn verbaasd..Onbegrip, dus krijg je 10 mensen die hetzelfde zeggen.
Advies, sta je niet open voor een andere mening of wil je alleen maar horen hoe gaaf dit wel niet is? Laat het dan aan je vriendenkring enzo zienJe weet dat Bokt kritisch is wanneer het gaat over dierenwelzijn
Dus op jou vraag wat Bokt probeert te bereiken? Ik denk dat Bokt probeert een mening van jou te buigen, hetzelfde wanneer ik met slof rijd dat bokt probeert mij over te halen dat niet meer te doen..
Misschien moet jij dan ook maar eens gaan lezen wat ik hier neer zet. Ik kan er nu toch niks meer aan veranderen of wel?