Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horseland93 schreef:Oei, nou heb ik voor de 1e gevlogen naar Maleisie, een heel eind dus..
Na een prachtige vakantie.. een verschrikkelijk eind.
Jullie hebben vast allemaal meegekregen dat er een vliegtuig van Maleisian airlines word vermist.
Vanaf het vliegveld, waar wij overstapte, heb ik dit vliegtuig naast die van ons zien staan, eerst werden de passasiergs van het vermiste vliegtuig naar binnen gebracht, vervolgens waren wij aan de beurt in ons vliegtuig.
Eenmaal 6,5 uur verder in de lucht, zat mijn vriend (lees: met een VERSCHRIKKELIJKE hekel cq angst voor vliegen) het nieuws te kijken via de stoel tv.
Hij tikte me aan, en zei dat ik ook moest kijken, zo gezegd zo gedaan.
Ik plugte me oordopjes in, en hoorde dat de andere vlucht, vermist was en wellicht was gekaapt/neergestort.
Je raad al.. je gaat meteen denken, word dit weer een gevalletje 9/11...???
nu snapte ik ook waarom er opeens 3 piepjes afgingen en de stewardessen elkaar geschrokken aankeken en naar hun boordtelefonen grepen, ik vermoed dat ze toen te horen kregen dat het andere toestel weg was... je kon het van hun gezichten aflezen..
En dan.. tjah, dan krijg je toch even een koude rilling over je heen
Je hebt nog het vliegtuig gezien, de passasiergs, de piloten, de stewardessen...
op het vertrek bord stond onze vlucht onder die van hun weer gegeven...
Met alle respect hoor, maar op dat moment... liep er een man van het middelste deel van het vliegtuig, helemaal naar achteren om naar de wcs te gaan, opzicht niet raar.
maar wel het feit dat daar alle wc vrij waren, en die van ons achterin continu bezet...
Hij had (naar mijn idee) een zwart pakketje in zijn hand, en liep aardig nerveus met een snelle pas naar achteren, en dat terwijl ze net bezig waren met drinken te serveren..
even later kwam hij terug ZONDER pakketje .. ik was echt doooodsbang dat het een verdacht pakketje was... ik blijf erbij.. en natuurlijk moest ik net heeeeeel nodig naar het toilet.
Tjah dat vliegtuig eten en de witte wijn werken dan ook niet mee..
Al met al toch nog gegaan, en heb echt alle mogelijke verstop plekken 'onderzocht'
Mennn, ik heb nog nooit die laaste 2.5 uur zooooooo langzaam voorbij zien komen als het maar kon.
Resultaat: een vriend die nooit en te nimmer meer wil vliegen, en toch wel een raar eind van een droomvakantie..
Ow wauw, zie nu pas hoe lang mijn verhaal is geworden..
respect als je het gelezen hebt.
Ik wil nog steeds een keer vliegen, !!!
Horseland93 schreef:Oei, nou heb ik voor de 1e gevlogen naar Maleisie, een heel eind dus..
Na een prachtige vakantie.. een verschrikkelijk eind.
Jullie hebben vast allemaal meegekregen dat er een vliegtuig van Maleisian airlines word vermist.
Vanaf het vliegveld, waar wij overstapte, heb ik dit vliegtuig naast die van ons zien staan, eerst werden de passasiergs van het vermiste vliegtuig naar binnen gebracht, vervolgens waren wij aan de beurt in ons vliegtuig.
Eenmaal 6,5 uur verder in de lucht, zat mijn vriend (lees: met een VERSCHRIKKELIJKE hekel cq angst voor vliegen) het nieuws te kijken via de stoel tv.
Hij tikte me aan, en zei dat ik ook moest kijken, zo gezegd zo gedaan.
Ik plugte me oordopjes in, en hoorde dat de andere vlucht, vermist was en wellicht was gekaapt/neergestort.
Je raad al.. je gaat meteen denken, word dit weer een gevalletje 9/11...???
nu snapte ik ook waarom er opeens 3 piepjes afgingen en de stewardessen elkaar geschrokken aankeken en naar hun boordtelefonen grepen, ik vermoed dat ze toen te horen kregen dat het andere toestel weg was... je kon het van hun gezichten aflezen..
En dan.. tjah, dan krijg je toch even een koude rilling over je heen
Je hebt nog het vliegtuig gezien, de passasiergs, de piloten, de stewardessen...
op het vertrek bord stond onze vlucht onder die van hun weer gegeven...
Met alle respect hoor, maar op dat moment... liep er een man van het middelste deel van het vliegtuig, helemaal naar achteren om naar de wcs te gaan, opzicht niet raar.
maar wel het feit dat daar alle wc vrij waren, en die van ons achterin continu bezet...
Hij had (naar mijn idee) een zwart pakketje in zijn hand, en liep aardig nerveus met een snelle pas naar achteren, en dat terwijl ze net bezig waren met drinken te serveren..
even later kwam hij terug ZONDER pakketje .. ik was echt doooodsbang dat het een verdacht pakketje was... ik blijf erbij.. en natuurlijk moest ik net heeeeeel nodig naar het toilet.
Tjah dat vliegtuig eten en de witte wijn werken dan ook niet mee..
Al met al toch nog gegaan, en heb echt alle mogelijke verstop plekken 'onderzocht'
Mennn, ik heb nog nooit die laaste 2.5 uur zooooooo langzaam voorbij zien komen als het maar kon.
Resultaat: een vriend die nooit en te nimmer meer wil vliegen, en toch wel een raar eind van een droomvakantie..
Ow wauw, zie nu pas hoe lang mijn verhaal is geworden..
respect als je het gelezen hebt.
Ik wil nog steeds een keer vliegen, !!!
Horseland93 schreef:Owja! ook nog vergeten te vertellen... ongeveer 2 uur voordat het we nieuws hadden gezien, hebben we ruim 1,5 uur een verschrikkelijke storm gezeten, waarvan 1 uur met de riemen om .. wel mooi om te zien,al die flitsen zo 'dichtbij' .. maar liever toch iets verder weg
en een verschrikkelijke turbelentie.. de (co) piloot heeft zich toen der tijd meerdere keren veronschuldigd,, dit was hij ook niet gewend
Bizzybijtje schreef:Horseland93 schreef:Owja! ook nog vergeten te vertellen... ongeveer 2 uur voordat het we nieuws hadden gezien, hebben we ruim 1,5 uur een verschrikkelijke storm gezeten, waarvan 1 uur met de riemen om .. wel mooi om te zien,al die flitsen zo 'dichtbij' .. maar liever toch iets verder weg
en een verschrikkelijke turbelentie.. de (co) piloot heeft zich toen der tijd meerdere keren veronschuldigd,, dit was hij ook niet gewend
Bedenk het maar zo; toekomstige vluchten kunnen alleen maar beter worden dan deze vlucht
Horseland93 schreef:olafgek schreef:Oh ik heb dat ongeval van dat vliegtuig gisteren op air crash investigators gezien. Gruwelijk ongeval als ik me goe herinner.
Zelf nog nooit gevlogen en ben ik ook niet van plan
Ow echt, verdorie
Ik heb het de hele dag zowat gekeken, maar die dan net gemist...