Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babeth schreef:Ik ben vandaag aangekomen in Denemarkenhoelang ik blijf laat ik nog open. Ben wel officieel geemigreerd.
joafan2003 schreef:Babeth schreef:Ik ben vandaag aangekomen in Denemarkenhoelang ik blijf laat ik nog open. Ben wel officieel geemigreerd.
Waar in Denemarken, heb zelf 9 maanden in Holme-Olstrup gewoond=50km vanaf Kopenhagen.
En de zomer van '97 doorgebracht op Samso, helemaal geweldige daar=mooie natuur, zon en water! Werkte er als groom voor de Deense Kamerheerin in het mooie Holmegaard gods, hoofdgebouw-uit 1635.
Babeth schreef:joafan2003 schreef:Waar in Denemarken, heb zelf 9 maanden in Holme-Olstrup gewoond=50km vanaf Kopenhagen.
En de zomer van '97 doorgebracht op Samso, helemaal geweldige daar=mooie natuur, zon en water! Werkte er als groom voor de Deense Kamerheerin in het mooie Holmegaard gods, hoofdgebouw-uit 1635.
Ik zit in Horsholm met nog een andere bokker op een stoeterij.
Blacky94 schreef:Babeth schreef:
Ik zit in Horsholm met nog een andere bokker op een stoeterij.
Maar als ik het goed begrijp uit je blog zit je daar dus meer als werkvakantie?
Ik bedoel dit verder niet aanvallend maar echt emigreren is in mijn ogen echt "voor altijd weg". Ik woon al ruim een jaar in Canada maar echt emigreren is het voor mij pas als ik al het papierwerk rond heb, en dat duurt wrs nog wel een paar jaar waarin ik wrs ook weer voor langere tijd terug naar NL moet..
Desalniettemin wel heel gaaf! Veel plezier, ook met het rondreizen
Love_boyke schreef:De Emiraten zag ik ook voorbij komen, grappig! Weet er eigenlijk vrij weinig van, dus ik ga even googlen!
Cyella schreef:Zuid-Afrika, Egypte, Curacao of Australië zijn echt mijn landen! De Afrikaanse landen vanwege de mensen, cultuur, prachtig daar! De andere twee zijn wat meer toegankelijk en westers.
Love_boyke schreef:Leuke landen komen er voorbij! Al vraag ik me canada af haha, het is zó koud in de winter! Maar wel een supermooie omgeving natuurlijk, dus als je tegen de kou kunt is het natuurlijk super.
Geef mij maar een warm afrikaans landje haha!
palousa_boy schreef:Ik ben benieuwd wie er ook echt daadwerkelijk vertrekt uit nl.
Ik was het eerst namelijk helemaal niet van plan, maar in een jaar kan er een hoop veranderen