Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jennyj01 schreef:Ik woon redelijk dicht bij Schiphol en vrij hoog. Ik zie de vliegtuigen voor mijn huiskamer langs binnen komen.. Heeeeeeel soms stijgt er een op en gaat dus de andere kant op. De eerste keer dat ik dat zag kreeg ik helemaal zo'n paniek gevoel. Spookvlieger!!
SpikkelFire schreef:De mooiste ervaring is over het Great Barrier Reef vliegen richting Australië, dat is echt fantastisch.
Op mn laatste vlucht hierheen zat ik in het vliegtuig met Ruud Gullit. Ik vloog met Malaysia Airlines, precies 2 weken na de crash van MH 370. Nou dan zit je ook niet heel lekker moet ik zeggen.
Maar ik dacht; als we gaan, dan gaat Ruud Gullit mee!
Verder weinig bijzondere dingen meegemaakt.
Cayenne schreef:Oh ja, heb ook nog een keer gehad dat een vrouw haar (piepjonge) baby in het vliegtuig de borst gaf. Nou heb ik daar helemaal geen problemen mee, maar een man die een paar rijen verderop zat vond het aanstootgevend en vroeg een stewardess of ze dat niet kon verbieden. Was nog een heel gedoe en de man kreeg uiteindelijk een plek in de first class. Volgens mij zodat hij eindelijk eens zijn mond hield, maar ik had last van plaatsvervangende schaamte
Cayenne schreef:Oh ja, heb ook nog een keer gehad dat een vrouw haar (piepjonge) baby in het vliegtuig de borst gaf. Nou heb ik daar helemaal geen problemen mee, maar een man die een paar rijen verderop zat vond het aanstootgevend en vroeg een stewardess of ze dat niet kon verbieden. Was nog een heel gedoe en de man kreeg uiteindelijk een plek in de first class. Volgens mij zodat hij eindelijk eens zijn mond hield, maar ik had last van
plaatsvervangende schaamte