Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Dat was echt super! Kregen ook een hele vip treatment!
. Jennyj01 schreef:Ik woon redelijk dicht bij Schiphol en vrij hoog. Ik zie de vliegtuigen voor mijn huiskamer langs binnen komen.. Heeeeeeel soms stijgt er een op en gaat dus de andere kant op. De eerste keer dat ik dat zag kreeg ik helemaal zo'n paniek gevoel. Spookvlieger!!
. 
.
.
.
. Ze waren even bang dat er met het vliegtuig hetzelfde zou gebeuren
.
zo anders dan in Nederland
maar eenmaal in Mexico aangekomen zagen wij dagelijks de mannen met automatische geweren overal. T is even wennen
de eerste keer dat ik dat er een overval was, bleek gewoon een geldtransport die met veel bombarie en geweren werd uitgevoerd

SpikkelFire schreef:De mooiste ervaring is over het Great Barrier Reef vliegen richting Australië, dat is echt fantastisch.
Op mn laatste vlucht hierheen zat ik in het vliegtuig met Ruud Gullit. Ik vloog met Malaysia Airlines, precies 2 weken na de crash van MH 370. Nou dan zit je ook niet heel lekker moet ik zeggen.
Maar ik dacht; als we gaan, dan gaat Ruud Gullit mee!
Verder weinig bijzondere dingen meegemaakt.

Ik durfde amper wat te zeggen want weet jij veel wat hij in zijn column of op de radio over je verteld
Verder wel een hele aardige vent!
Die had haar hoofd op het tafeltje gelegd en heeft zo de hele reis liggen pitten. Op een gegeven moment lag ze met haar hoofd in haar eigen kwijl 

Hij had naast Harisson Ford gezeten! En mijn vader is ook nog eens enorm fan van zijn Indiana Jones-films en zijn vertolking van Han Solo in Starwars.
Maar aan de andere kant was meneer Ford waarschijnlijk wel blij dat hij nu eens rustig kon vliegen zonder dat hij steeds over zichzelf en zijn films moet praten
Cayenne schreef:Oh ja, heb ook nog een keer gehad dat een vrouw haar (piepjonge) baby in het vliegtuig de borst gaf. Nou heb ik daar helemaal geen problemen mee, maar een man die een paar rijen verderop zat vond het aanstootgevend en vroeg een stewardess of ze dat niet kon verbieden. Was nog een heel gedoe en de man kreeg uiteindelijk een plek in de first class. Volgens mij zodat hij eindelijk eens zijn mond hield, maar ik had last van plaatsvervangende schaamte
Cayenne schreef:Oh ja, heb ook nog een keer gehad dat een vrouw haar (piepjonge) baby in het vliegtuig de borst gaf. Nou heb ik daar helemaal geen problemen mee, maar een man die een paar rijen verderop zat vond het aanstootgevend en vroeg een stewardess of ze dat niet kon verbieden. Was nog een heel gedoe en de man kreeg uiteindelijk een plek in de first class. Volgens mij zodat hij eindelijk eens zijn mond hield, maar ik had last van
plaatsvervangende schaamte
Doet me denken aan zo'n verhaal dat ooit op facebook is geplaatst over dat een man niet naast een donkergekleurde vrouw wilde zitten oid, dat ze zeiden nou er is nog een plek vrij! Diegene helemaal blij, maar de donkergekleurde vrouw werd naar de first class geplaatst ipv degene die er niet naast wilde zitten onder mom van dat ze niet wilde dat ze naast zo'n unpleasant iemand moest zitten. Iets in die strekking was het, vond 't tof.