Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veel mensen nemen hun vrijheid voor lief maar ook de mensen die er hun leven aan verloren hebben of gewaagd hebben. Of zelfs nu nog aan wagen.
zou moeten kijken waar ik de foto's eventueel heen kan sturen om te laten zien wat ik gemaakt heb. Ik heb nog enorm veel andere foto's en aangezien de hoeveelheid interesse zal ik zo snel mogelijk nog meer foto's online zetten zodat jullie nog een breder beeld krijgen van de gebeurtenissen in Normandie. Ook zal ik de filmpjes nog gaan plaatsen van de dropping en de helikopters! vuurneon schreef:Deze mannen hadden natuurlijk ook weinig keuze, ze moesten ivm dienstplicht. Dat maakt het voor mij ook zo heftig; het waren eigenlijk nog jongetjes.
Canadese soldaten waren allemaal vrijwilligers als ze overzees werden gestuurd. Dus geen dienstplicht, die mannen, jongens, hebben dus echt vrijwillig gekozen om hier te gaan vechten voor de vrijheid van onze ouders en grootouders.
(ik was verbaasd toen ik daar dit jaar na toch al heel wat WO2 kennis pas achter kwam)
te maken, of, als je met persoonlijke gids het verhaal in de Kampina wil meemaken, let me know!
zal ze dit weekend aan mijn vriend laten zien als hij terug is uit de Maginot bunkers

kwaliteit is erg mooi en de foto's komen goed tot hun recht
Zou ik graag toch iets mee willen doen maar naar waar zou je met zoiets toe moeten gaan?
Hopelijk op tijd klaar voor 70 jaar Market Garden