Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Love1992 schreef:@Gowlan,
Hoe is je telefoontje gegaan??Spannend !!
Ik ga in juni een dagje heen en weer naar Denemarken om kennis te maken met hun en ga in augustus beginnnen![]()
Spannend,spannend
Love1992 schreef:Owww spannend. Ik ben al enkele dagen met een bedrijf in Denemarken aan het mailen en ze staan open mij te ontvangen. De bevestegingen en het vliegtuig moet nog geregeld worden.. maar vind het zo spannend. mijn 1e ervaring hihi.. Wat moet je eigenlijk voor een jaar allemaal meenemen?
Kimmm_1 schreef:Ik ben in Suriname geweest om mee te werken aan een groot steriliisatieproject voor zwerfhonden.
RoosTaffy schreef:Ik meld me ook, over een week, 15 mei, vertrek ik naar duitsland om daar te gaan werken
Gowlan schreef:Love1992 schreef:@Gowlan,
Hoe is je telefoontje gegaan??Spannend !!
Ik ga in juni een dagje heen en weer naar Denemarken om kennis te maken met hun en ga in augustus beginnnen![]()
Spannend,spannend
Heb 2 keer gebeld, 2 keer voicemail.
Dus heb een email gestuurd of ze kon laten weten wanneer ik het beste kon bellen, een smsje kon sturen wanneer het uitkwam of even over wilde laten gaan zodat ik terug bel.
Niets gehoord, dus bel maandag wel weer.
_MelisS schreef:Ik ga naar Montipouret, vlak bij Chateauroux en dan ga ik werken op een Camping/BB!
MightyJoe schreef:Ik vertrek morgen voor 3.5 maand naar Mallorca. Vind het toch wel heel eng nu.. Maar vooral de eerste paar dagen.