Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)

: gewone zeester, slangster, zee-egel en zeeklit 

Die kan je in zoet, brak en zout water vinden, echt coole visjes 

Sommigen hebben coole groene ogen, maar zelfs zonder groene ogen zijn ze wel heel leuk 

Hun koker maken ze van zandkorrels of stukjes schelp.

Met de catch of the day: een bot van 45 cm groot!!
Alleen dan met een schurftige huid
ben benieuwd naar je volgende vaart en vissies..
werkt wel heel motiverend om zo mooi mogelijke foto's proberen te schieten!
En voor welke organisatie doe je onderzoek? Met welke organisatie ga je mee?
Ben benieuwd, is mijn eerste keer. We mogen wel van die coole waadpakken dragen
Wat is dat toch een heerlijk land, de sfeer, de huizen, de omgeving! Het strand van Calais was ook echt prachtig, heel anders dan onze overvolle kust.
bij het terugtrekken trekken de golven dan juist weer erg aan je benen zodat je bijna onderuit gaat ^^ de sleepafstand was 150 meter, en dan omdraaien en dezelfde 150 meter terug. We dragen dan van die waadpakken tot onder onze oksels en daarboven zo'n sexy gele vissersjas
Je blijft er wel droog in!
Ik was vandaag ook wel super verbaasd dat er zoveel verschillende vissen, krabben,... op nog geen twee meter van de kustlijn rondzwemmen! Dat ze zwemmen 25 km in zee, akkoord, maar zelfs waar wij 's zomers rondploeteren in zee zit het vol met coolerds 

Solleke_Noah schreef:Ik was vandaag ook wel super verbaasd dat er zoveel verschillende vissen, krabben,... op nog geen twee meter van de kustlijn rondzwemmen! Dat ze zwemmen 25 km in zee, akkoord, maar zelfs waar wij 's zomers rondploeteren in zee zit het vol met coolerds
haha