Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Op zondag hebben de paarden sowieso vrij, maar dan is het nichtje van de baas er om alle paarden van en naar het land te brengen, te borstelen en te mesten e.d.
Volgens mij valt een race bijna altijd in het weekend, maar daar heb ik eigenlijk geen idee van hoe dat zit
Zal het straks eens vragen!
Alleen kan nu nauwelijks meer lopen door de inie-minie korte beugeltjes op het racezadel, en 5 en een half rondje staan in het zadel... Wow wat heb ik dat onderschat zeg!
Kan hopelijk straks het filmpje van de race uploaden, internet is nu echt zo veel te traag op het moment... Helaas niet zo veel foto's kunnen maken, ging én te snel, én was te veel bezig met heen en weer rennen van de ene kant van de baan naar de andere 

https://www.youtube.com/watch?v=QyESvaX ... e=youtu.be
Ze springt echt als een mongool over die sprong heen in vergelijking met de rest van de paarden, zeker een halve meter ruimte aan zowel voor, achter als bovenkant... ZO TOF!!
.
Had hem gister al geschreven, maar weer stoppen door... Dus ging lekker 

)..
)

Daarna nog mijn grote vriend Jack een rondje door het bos gereden, wat een leuk dier is dat toch 
En mn paardje... Die zou het hier geweldig vinden, staan echt iets van 50 crosshindernissen (miss wel meer) verspreid over het hele terein, kan niet wachten tot we ze mogen springen!

Simbaaaaa! De net gecastreerde hengst. Echt zo'n lief paard!
Heeft helaas nu 6 weken boxrust... Maar ga stiekem elke dag even met hem kroelen. Echt een geweldig gaaf beest!