leonie1988 schreef:Klinkt inderdaad als een gave ervaring Delphi...

Zoiets doe je ook niet snel meer als je eenmaal aan de man bent en kids hebt. En een baan vinden blijkt ook even niet mogelijk. Dus wegwezen dan maar

Eens even kijken of die sanctuary een beetje in de buurt ligt van waar ik zit, dagje dierentuin is altijd leuk

Inderdaad ... al kriebelt het nog heel erg om er weer eens terug naar toe te gaan. Maar dat wordt een duur geintje met z'n 4en
Ik had destijds trouwens wel een relatie van toen 'al' 3 jaar. Deze is een paar maanden na terugkomst wel gestand .... vanuit mijn kant. Ik ben in Australie echt volwassener en zelfstandiger geworden en wist ineens wat ik wel en vooral wat ik niet meer wilde
Vanuit het centrum van Brisbane kun je met de bus. De bus stopt recht voor Lone Pine, althans 11 jaar geleden

. Maar ik kan me niet voorstellen dat daar veel aan verandert is. Het is niet dag vullend, maar zeker leuk om naar toe te gaan.
Wij zaten in een hostel zo'n 30 min. lopen van het centrum in ''Somewhere to stay''. Hihi dat ik dat allemaal nog weet ....
Oh en als je in Sydney zou komen, ga dan zeker een dagje naar Bondi beach. Al is het alleen voor die knappe lifeguards

Je kent vast het programma Bondi Rescue wel