Zo ik ben best een beetje gaar nadat ik Brego 2 keer onderaan de berg op moest halen vanwege het missende hekwerk (5 maanden terug was daar nog gewoon een weideafzetting namelijk).
Het is inderdaad zuur om Brego te moeten verkopen, maar als ik eerlijk ben ben ik ook wel blij dat de druk van 2 paarden rijden weg valt straks en hij gaat naar een super adresje waar hij weer mensen enorm blij gaat maken.
geen idee wat de temperatuur was in ieder geval warm genoeg om zonder jas en vest in de zon te zitten haha gok dat je het zelfs in een korte broek nog niet koud zou hebben
Ik zat vanmorgen in mijn tshirt in de zon naast Renee een broodje te eten. (volgens mij is mijn gezicht ook heel licht verbrand vandaag)
Dat er hier altijd veel sneeuw ligt in de winter betekent niet dat het ook heel koud is. Meestal sneeuwt het 's nachts en is het overdag in de zon echt warm. De zon is op deze hoogte warmerdan bij jullie en we zitten ook heel zuidelijk tegen Italie aan.
Pandora2
Geplaatst: 10-12-13 20:24
Leuke foto's alweer ! En heerlijk weertje daar bij jullie lijkt me zo...dit begint ook een *SPAM* topicje te worden... * kwijl * Enne...ben beetje nieuwsgierig....Is Lifaya soms de nieuwe eigenaresse van Bregootje?
hahaha nee ik ben niet de nieuwe eigenaresse van Brego Ik zal voorlopig nog geen paard kopen Al moet ik wel zeggen dat ik een zwak voor het ras begin te krijgen hihi
Pandora2
Geplaatst: 10-12-13 20:27
Ow ok...sorry....dacht dat ik een paar hints gevonden had... Brego gaat naar NL en dan jouw foto's op vorige pagina van enkel Brego... Mis dus !
Pas maar op of je krijgt het Rocky-virus helemaal te pakken hoor als je daar wat blijft rondhangen !
Haha nee ik woon ook niet in Limburg hihi In de eerste instantie zou Brego zelfs al weg zijn toen ik hier zou aankomen dus zou niet eens foto's kunnen maken van hem, maar daarom doen we dat nu dus wel zodat ze nog wat leuke laatste foto's heeft
hahaha nee ik ben niet de nieuwe eigenaresse van Brego Ik zal voorlopig nog geen paard kopen Al moet ik wel zeggen dat ik een zwak voor het ras begin te krijgen hihi
kom je dan volgende zomer even naar Groningen om mijn kruising op de foto te zetten